וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאו מכלל סכנה: שיפור במצב שתי הנשים שנפצעו קשה בפיגוע בתל אביב

9.7.2023 / 8:38

על פי הודעת בית החולים איכילוב, שתי הנשים, אחת מהן איבדה את עוברה בעקבות חומרת הפציעה, נמצאות כעת במצב יציב ובהכרה מלאה. השתיים ימשיכו לקבל טיפול במרכז הרפואי. בשבוע שעבר אמה של אחת מהן שחזרה: "ניסיתי להתקשר והיא לא ענתה לי"

בווידאו: שיפור במצבם של הפצועים מהפיגוע בתל אביב, שתיים עדיין בסכנת חיים/דוברות איכילוב

בית החולים איכילוב בתל אביב עדכן הבוקר (ראשון) כי חל שיפור ניכר במצבן של שתי הנשים שנפגעו קשה בפיגוע בעיר בשבוע שעבר. שתיהן יצאו מכלל סכנה, נמצאות בהכרה מלאה ובמצב יציב. הן ימשיכו לקבל טיפול במרכז הרפואי. עם זאת, אחת מהן איבדה את העובר שהיה בבטנה, בעקבות חומרת פציעתה.

אמה של אחת הנפגעות ששמה רבקה שמאושפזות באיכילוב סיפרה על הרגעים שאחרי הפיגוע, כשהיא גילתה שבתה נפצעה. "ניסו לאתר אותי כדי להגיד שהיא נפגעה, התחושות שלי היו קשות, ראיתי בהודעה, ניסיתי להתקשר, היא לא ענתה לטלפון. התחושות התגברו, הבנתי שזה משהו יותר רציני אם היא לא עונה לטלפון", אמרה.

פיגוע דקירה ודריסה בתל אביב. 04 ביולי 2023. מרים אלסטר, פלאש 90
זירת הפיגוע בתל אביב. שבוע שעבר/פלאש 90, מרים אלסטר

בשבוע שעבר אירע פיגוע הדריסה והדקירה בשכונת נאות אפקה ב' שבתל אביב, ונפצעו בו תשעה בני אדם. המחבל נורה למוות על ידי אזרח שהיה במקום. בשב"כ מסרו כי למפגע, עבד אלואהב חלאילה בן ה-20 מהכפר סמוע שבדרום הר חברון, אין רקע ביטחוני קודם. חמאס בירך על הפיגוע ואמר כי מדובר ב"תגובה ראשונה לפעולה בג'נין". למרות שהארגון לא לקח אחריות על הפיגוע, הוא ציין כי המחבל היה פעיל חמאס.

האזרח שנטרל את המחבל שחזר את רגעי הפיגוע ואת הרגע בו ירה במפגע. "הוא יכול היה להוריד עשרה אנשים בקלות, כשיריתי את הכדור הראשון הרגליים שלי רעדו. התפללתי שהכדור יצא, כי אם לא אני מת. החניתי את האופנוע בתחנה. למרבה המזל השמש סינוורה אותי אז עליתי על המדרכה לדבר בטלפון. איך שעזבתי את התחנה שמעתי בום מאחורי", הוא שחזר. "חשבתי שזו תאונת דרכים, בגלל שהוא יצא ודקר חשבתי שאולי זה ריב בין נהגים. אבל הוא עזב את הקורבן והמשיך לאחרים. הוצאתי את האקדח, דרכתי אותו ופתאום הוא רץ לעברי - ואז 'הורדתי' לו שניים. היה לידי אדם מבוגר שניסה לנטרל אותו, ואז יריתי עוד שני כדורים. זה היה נס, חלפו מהאירוע כמה שניות. הוא היה מפחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully