וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק על חייה של אישה בהיריון שנפצעה בפיגוע בתל אביב, 4 נוספים במצב קשה

בבית החולים איכילוב מנתחים כעת את האישה, שאיבדה את עוברה לאחר הפציעה. בפיגוע נפצעו קשה ארבעה בני אדם נוספים, בהם גבר בן 30 שנדקר בבטנו ובועז כוכב בן ה-76 שנדקר בחזה. קרובת משפחתו סיפרה: "ראינו את הרכב שלו בטלוויזיה והבנו שנפגע"

פיגוע רמת החייל מצלמת אבטחה/מערכת וואלה!

בבית החולים איכילוב שבתל אביב מנתחים ונאבקים היום (שלישי) הרופאים על חייה של אישה שנדקרה ונפצעה קשה בפיגוע בתל אביב. האישה הייתה בהריון, אך איבדה את עוברה לאחר הפציעה. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו קשה בפיגוע, בהם גבר בן 30 שנדקר בבטנו ונותח בבית החולים בילינסון, וגבר בן 76, בועז כוכב, שנדקר בחזה ונמצא כעת במחלקה לטיפול נמרץ בבילינסון.

מלבדם, נפצעו בפיגוע אשר שמולביץ', בן 66, במצב קל, שמאושפז גם הוא בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, פצוע במצב בינוני שנדרס ומאושפז באיכילוב ובת 70 שנפצעה קל ומטופלת במיון האורתופדי במרכז הרפואי מאיר שבכפר סבא. האישה שהוגדרה כנפגעת חרדה שוחררה לביתה.

פיגוע דקירה ודריסה בתל אביב. 04 ביולי 2023. מרים אלסטר, פלאש 90
זירת הפיגוע בתל אביב, היום/פלאש 90, מרים אלסטר

מירב כוכב, כלתו של בועז כוכב בן ה-76 שאושפז בבית החולים בילינסון במצב קשה סיפרה כי בועז, שמתגורר לא רחוק מזירת הפיגוע, נסע לבדיקה רפואית סמוך לזירת הפיגוע. "לפי מה שהבנו, הוא יצא מהאוטו ובאותו הרגע המחבל התנפל עליו".

מירב סיפרה כי "באותו הזמן הוא דיבר בטלפון עם חבר, ובאמצע השיחה החבר שמע ניפוץ זכוכיות ואז השיחה התנתקה.מאותו הרגע לא הצלחנו כמובן לתפוס אותו. החבר התקשר אל בעלי וסיפר לו את זה ואמר לו 'תנסה לתפוס את אבא שלך, אני לא מצליח לתפוס אותו'. פתחנו את הטלוויזיה ואז ראינו את האוטו שלו בטלוויזיה והבנו שהוא היה בפיגוע".

עוד אמרה מירב כי דיברו עם בועז לאחר האירוע וכי הוא לא זוכר ממנו דבר: "הוא רק זוכר שהוא היה בחדר כושר בבוקר ואז נסע לאזור הבדיקה ומאז הוא לא זוכר שום דבר. הוא רק זוכר שהתעורר באמבולנס בצעקות ובכאבים חזקים".

"הוא עכשיו בהכרה עם פצעי דקירה. אנחנו מחכים שהרופאים ידברו איתנו. אנחנו עוד לא יודעים מה מצבו כעת", אמרה, והוסיפה: "מצד אחד קצת הוקל לי לראות שהוא בחיים ובהכרה, אבל מצד שני, קשה לנו לתפוס שאנחנו נמצאים בתוך הסאגה הזאת, שתמיד רואים בטלוויזיה ושומעים על אחרים ופתאום אלו אנחנו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עומרי, בנו של אשר שמולביץ' בן ה-66 מתל אביב, שנפצע קל בפיגוע וכעת מטופל בבילנסון סיפר כי הוא היה בקניות באזור האירוע ושמע מבחוץ רעש גדול. "הוא יצא החוצה, שכן הוא רופא, והוא חשב שהייתה תאונה. כשהוא הגיע קרוב לזירה המחבל יצא מהרכב והתחיל לרדוף אחריו. עומרי אמר שאביו סיפר כי הצליח להדוף את המחבל ולעכב אותו לכמה רגעים. "כנראה ששניהם עפו אחורה מהדף כי המחבל היה על הרצפה ומיד אחר כך הגיע עובר האורח שירה בו".

עומרי העיד כי מצבו של אביו טוב וכי הוא הוא מבודח ומחוייך כרגיל. "אנחנו מבינים שזה בעצם נס ואנחנו מודים על זה שאבא בסדר. אנחנו מאחלים רפואה כמובן לשאר הפצועים. אנחנו מאחלים לסופו של הסכסוך הארור הזה, זה בטוח", אמר. עוד ביקש להודות גם לעובר האורח שירה במחבל והציל את אביו "הוא הגיע והציל אותו, ממש רואים בסרטונים שאני יושב ורואה עם אבא".

פיגוע דקירה ודריסה בתל אביב. 04 ביולי 2023. מרים אלסטר, פלאש 90
זירת הפיגוע בתל אביב, היום/פלאש 90, מרים אלסטר

פיגוע הדריסה והדקירה בו נפצעו התשעה אירע מוקדם יותר היום בשכונת נאות אפקה ב' שבתל אביב. המחבל נורה למוות על ידי אזרח שהיה במקום. בשב"כ מסרו כי למפגע, עבד אלואהב חלאילה בן ה-20 מהכפר סמוע שבדרום הר חברון, אין רקע ביטחוני קודם. הוא שהה בישראל באופן לא חוקי. ארגון הטרור חמאס בירך על הפיגוע ואמר כי מדובר ב"תגובה ראשונה לפעולה בג'נין". למרות שהארגון לא לקח אחריות על הפיגוע, הוא ציין כי המחבל היה פעיל חמאס.

האזרח שנטרל את המחבל שחזר את רגעי הפיגוע ואת הרגע בו ירה במפגע: "הוא יכול היה להוריד עשרה אנשים בקלות, כשיריתי את הכדור הראשון הרגליים שלי רעדו. התפללתי שהכדור יצא, כי אם לא אני מת".

"החניתי את האופנוע בתחנה. למרבה המזל השמש סינוורה אותי אז עליתי על המדרכה לדבר בטלפון. איך שעזבתי את התחנה שמעתי בום מאחורי", הוא משחזר. "חשבתי שזו תאונת דרכים כי הוא יצא ודקר, חשבתי שאולי זה ריב בין נהגים. אבל הוא עזב את הקורבן והמשיך לאחרים. הוצאתי את האקדח, דרכתי אותו ופתאום הוא רץ לעברי - ואז 'הורדתי' לו שניים. היה לידי אדם מבוגר שניסה לנטרל אותו, ואז יריתי עוד שני כדורים. זה היה נס, חלפו מהאירוע כמה שניות. הוא היה מפחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully