וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל חשד להעלמת מס: עוקלו רכבי יוקרה של עבריינים בשווי עשרות מיליונים

5.7.2023 / 11:26

לאחר הכנה מדוקדקת ואיסוף מודיעין, פשטו שוטרים על מתחמים של סרבני מס, שחובותיהם נאמדים ב-13.3 מיליון שקלים. במהלך הפעילות המשותפת של מחוז צפון במשטרה ורשות המסים, הוחרמו כלי רכב רבים, ובהם מכוניות יוקרה

בווידאו: בשל חובות של מיליוני שקלים: עוקלו 14 מכוניות של עבריינים בצפון/דוברות משטרת ישראל צפון

14 כלי רכב, ביניהם מכוניות יוקרה, עוקלו הלילה (רביעי) בפעילות משותפת של מחוז הצפון במשטרה ורשות המסים בעקבות חובות בסך כולל של 13.3 מיליון שקלים לרשויות שונות. השוטרים פשטו על מתחמים של סרבני מס מעראבה וסכנין, להם יש חובות למע"מ טבריה, משרד פקיד שומה נצרת.

למבצע קדמו הכנה מדוקדקת ואיסוף מודיעין שטח, ומטעם הרשויות נמסר: "משטרת ישראל ורשות המסים ימשיכו במאבקם הנחוש נגד פעילות בלתי חוקית לרבות פעילות בתחום הפלילי, כלכלי, ועוד שמתבצעת תוך זלזול בשלטון החוק ובעלת השפעה שלילית על החברה הנורמטיבית שומרת החוק".

בשל חובות של מיליוני שקלים: עוקלו 14 מכוניות של עבריינים בצפון. דוברות משטרת ישראל
מכוניות היוקרה שהוחרמו/דוברות משטרת ישראל
בשל חובות של מיליוני שקלים: עוקלו 14 מכוניות של עבריינים בצפון. דוברות משטרת ישראל
מכוניות היוקרה שהוחרמו/דוברות משטרת ישראל

מוקדם יותר, פעלה המשטרה נגד קבלן שהטמין פסולת תוך שהוא משתלט על שטחי מדינה בכפר דחי הסמוך לעפולה. במהלך הפעילות נתפסו חמישה כלי רכב הנדסיים שהשתמש בהם, וכן מסמכים.

מנהל האתר, הבעלים שלו והעובדים בו עוכבו לחקירה. בעקבות ממצאים שעלו בחקירה, צפויה חקירה נוספת. הקבלן נאלץ להפקיד 150 אלף שקלים כערבות על כך שלא יבצע את המעשים הללו פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully