וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בבית הלבן: אבקה שנמצאה באגף המערבי זוהתה כקוקאין

ביידן לא שהה במעון הנשיאותי בעת שהתגלה חומר לא מזוהה באגף המערבי, שבו עובדים או עוברים מאות אנשים ביום. שירותי הכיבוי שנקראו למתחם שללו את האפשרות שמדובר בחומר מסוכן. לפי דיווחים, הם קבעו שזה קוקאין, והוא נמצא בארון המשמש אורחים ואנשי סגל להפקדת טלפונים

בווידאו: ביידן תוקף את העליון אחרי ביטול האפליה המתקנת באוניברסיטאות: "ביטל תקדים בן עשורים"/רויטרס

אבקה לבנה שנמצאה בבית הלבן ביום ראשון והובילה לסגירה זמנית של חלק מהמתחם הנשיאותי זוהתה כקוקאין - כך דיווח היום (שלישי) העיתון וושינגטון פוסט. הנשיא ג'ו ביידן לא היה בבית הלבן באותו הערב אלא שהה בקמפ דייוויד עם משפחתו.

השירות החשאי אישר לרויטרס כי נמצא "פריט לא ידוע" שהוביל לסגירת חלק מהבית הלבן, אך הפנה שאלות נוספות לשירותי הכיבוי בבירת ארצות הברית, שסירבו להגיב.

"ביום ראשון בערב, מתחם הבית הלבן נסגר כאמצעי זהירות כשאנשי השירות החשאי חקרו פריט לא ידוע שנמצא בתוך אזור עבודה", אמר דובר של השירות בהצהרה שנשלחה במייל.

לדבריו, הפריט התגלה באגף המערבי בבית הלבן. האגף המערבי הוא אזור הצמוד למעון מגוריו של הנשיא והוא כולל את החדר הסגלגל, חדר ישיבות הממשל ומתחם העיתונות, יחד עם משרדים ומרחב עבודה של יועצי הנשיא ואנשי הצוות. מדי יום עובדים או עוברים באגף המערבי מאות אנשים.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. רויטרס
הבית הלבן נסגר זמנית. ביידן/רויטרס

דובר השירות החשאי הוסיף כי שירותי הכיבוי נקראו כדי לבחון את האבקה הלבנה וקבעו במהירות שהיא אינה מסוכנת. הוא הוסיף כי מתנהלת חקירה הבוחנת מדוע וכיצד הוכנס אותו חומר לבית הלבן.

לפי הדיווח של וושינגטון פוסט, "כבאי מצוות החומרים המסוכנים של שירותי הכיבוי של וושינגטון עדכן בקשר על תוצאות הבדיקה" של הפריט, ואמר כי "יש לנו פס צהוב" שמצביע על כך שמדובר בקוקאין. בעיתון הסתמכו על מאגר נתונים מקוון של תקשורת כוחות החירום.

שני גורמים המעורים בנושא אישרו לוושינגטון פוסט שהחומר שנמצא הוא אכן קוקאין. ברשת CBS דווח מפי מקור בכיר ברשויות אכיפת החוק כי החומר אותר במתקן אחסון בארון המשמש בדרך כלל אנשי צוות ואורחים המפקידים את הטלפונים הסלולריים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully