וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה לפינדרוס: דגלי הקהילה הגאה חולקו לעובדים במשרדי הממשלה

4.7.2023 / 18:58

במחאה על התבטאויותיו של יו"ר סיעת יהדות התורה, שאמר כי לתפיסתו הקהילה הגאה מסוכנת יותר מארגוני הטרור, התארגנות להט"ב בשירות המדינה והאגודה למען הלהט"ב חילקו מאות דגלונים לעובדים להט"בים במשרדי הממשלה. "תמה התקופה שבה היינו צריכים להסתתר בארונות במסדרונות"

יצחק פינדרוס על הלהט"ב, מתוך "אנשים"/באדיבות: קשת 12

במחאה על ההתבטאויות הקשות והמסיתות של יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס, ולרגל סיום חודש הגאווה, התארגנות להט"ב בשירות המדינה והאגודה למען הלהט"ב חילקו בשבועיים האחרונים מאות דגלוני גאווה לעובדים להט"בים במשרדי הממשלה. חלק מהדגלים אף הוצבו במשרדי העובדים עצמם ובמשרדים עצמם. ארגוני הלהט"ב אומרים שמטרת המהלך היא "לקדם סביבת עבודה סובלנית ומכילה לכל עובד ועובדת".

בחודש שעבר, ח"כ פינדרוס התראיין לתוכנית "אנשים" בקשת 12, ותקף בחריפות את הקהילה הגאה. "בתפיסה שלי הדבר הכי מסוכן למדינת ישראל, יותר מדאעש, חיזבאללה וחמאס זו הפריצות בעריות. כי זה מה שכתוב בתורה. זה יותר מסוכן מאשר בלי צה"ל. זה הדבר הכי מסוכן שיש במדינת ישראל", אמר בראיון. "כי כתוב בתורה 'הארץ תקיא אתכם, יגרשו אתכם מפה'. לכן במקבילה שלי, צריך לא רק למנוע את מצעד הגאווה, אלא למנוע את כל התנועה הזאת", הוסיף. בצל הסערה שחולל הראיון, החליטו באגודה למען הלהט"ב ובארגון להט"ב בשירות המדינה - התארגנות של להט"בים שעובדות ועובדים במגזר הציבורי - על חלוקת הדגלים.

דגלי להט"ב חולקו לעובדים במשרדי הממשלה 04 ביולי 2023. ללא, אתר רשמי
דגלי להט"ב חולקו לעובדים במשרדי הממשלה 04 ביולי 2023/אתר רשמי, ללא
דגלי להט"ב חולקו לעובדים במשרדי הממשלה 04 ביולי 2023. ללא, אתר רשמי
דגלי להט"ב חולקו לעובדים במשרדי הממשלה 04 ביולי 2023/אתר רשמי, ללא

לדברי מורן דיין, מוביל להט"ב בשירות המדינה: "אנחנו להט"בים וגאים לעבוד למען המדינה. תמה התקופה שבה היינו צריכים להסתתר בארונות במסדרונות הממשלה. נמשיך לעשות למען חברה ישראלית שוויונית, חזקה וטובה יותר בגאווה ובראש מורם".

מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב רן שלהבי הוסיף: "במיוחד בימים בהם חבר כנסת בישראל משווה אותנו לגרועים מאויביו המדינה, יש חשיבות גדולה מאי פעם למסר של סובלנות, קבלה ושיוויון שמסמן דגל הגאווה. הקהילה הגאה נמצאת בכל מקום בחברה הישראלית - גם במשרדי הממשלה וכשח"כ פינדרוס משווה אותנו לטרוריסטים הוא משווה גם את העובדות והעובדים הלהט"ב במגזר הציבורי שמקדישים את מרצם למדינה בגאווה - בצבא, בבתי החולים, במערכת החינוך ובכל משרד ממשלתי. סיימנו לשתוק, הקהילה הגאה כאן ולא הולכת לשום מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully