וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה בריטית טוענת: נערים ישראלים צילמו אותי בחשאי מקיימת יחסי מין ברודוס

29.6.2023 / 15:06

לפי דיווח בדיילי מייל, בת ה-19 טוענת כי הכירה שני ישראלים בבר, וכי קיימה מרצונה יחסי מין עם אחד מהם, אך חברו תיעד זאת בלי רשותה. היא התעמתה עם השניים, והם נמלטו מהמקום. המשטרה המקומית מחפשת אחר השניים

בווידאו: שוטרי מחוז צפון עצרו חשוד שעקב אחרי צעירה והטריד אותה מינית/דוברות משטרת ישראל

צעירה בריטית בת 19 טענה היום (חמישי) שצולמה בחשאי מקיימת יחסי מין על ידי שני צעירים ישראלים, בני 19, שהזמינה לחדרה במלון שבאי היווני רודוס - כך דווח בדיילי מייל הבריטי. לטענת הצעירה, היא קיימה יחסי מין מרצון עם אחד מהם, ואילו השני ששהה בחדר באותה העת, צילם אותה בחשאי מבלי לקבל את רשותה.

כשגילתה שהוקלטה, כך דווח, התעמתה עם השניים והם בתגובה נמלטו מהמקום. המשטרה המקומית מחפשת אחר השניים. הצעירה התארחה במלון בכפר תיאולוגוס עם שני חברים נוספים. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, האירוע התרחש ביום שלישי האחרון, בסביבות השעה 2:45 לפנות בוקר - אז הזמינה את שני הצעירים לחדרה - אותם פגשה יומיים קודם לכן בבר בכפר הנופש פליראקי.

מפרץ לינדוס רודוס. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
מפרץ לינדוס ברודוס/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

בשנת 2019, הואשמה צעירה בריטית על ידי בית משפט מקומי בקפריסין כי בדתה תלונת שווא נגד חבורת ישראלים וטענה כי אנסו אותה. אולם, לאחר החלטה זו, הודיע בית הדין העליון במדינה כי ברצונו "לחשוב מחדש" על התוצאה המשפטית, ולבדוק את החקירה שהביאה למסקנה זו. מבדיקות של פעולות המשטרה, עלה כי הצעירה הבריטית עברה חקירה לילית ארוכה, ללא היוועצות בעורך דין, ובסיומה "הודתה" כי בדתה כביכול את תלונתה.

לאחר אותה החקירה, שוחררו הישראלים החשודים ושבו לארץ. במקביל, נעצרה הצעירה והייתה מצויה בתנאים מגבילים, במסגרתם רותקה לאי לחצי שנה. זאת, בעוד שחוקרי המשטרה והתביעה טוענים שוב ושוב כי שיקרה. הצעירה סירבה לקבל את פסק בית המשפט, ועירערה על ההחלטתה לביתה משפט העליון. בשנת 2022 התקבל ערעורה והיא זוכתה מאשמה.

בימים אלו, הצעירה הבריטית, שעכשיו היא בת 23, עומדת על שלה ועל התביעה שהגישה לפני שנה בבית הדין האירופי. פרקליטיה נחושים לקבל צדק עבורה ונלחמים ברשויות המדינה, הטוענות כי "לא נפל רבב בהתנהלותן". כעת, יצטרך בית הדין האירופי להכריע, ארבע שנים לאחר האירוע בליל 17 ביולי 2019. ההליך המתנהל בעיקר באופן של הגשת טיעונים בכתב ומסמכים, עוד עלול להמשך זמן רב.

בשנה שעברה התלוננה ברודוס אישה בריטית בת 31 כי לאחר שהכירה קבוצת תיירים בלגים בעת בילוי במועדון וקיימה יחסי מין מרצון עם אחד מהם, לאחר שחבריה עזבו את המקום נאנסה על ידי שמונה או יותר מחבריו. הדיווח הבריטי על האירוע איזכר את "פרשת איה נאפה" בעיירת הנופש הקפריסאית ב-2019, אז התלוננה צעירה בריטית בת 19 כי נאנסה על ידי חבורה של 12 ישראלים, ששוחררו כולם לאחר שחזרה בה. בהמשך, זו חזרה וטענה שנאנסה אך הרשויות בקפריסין ממאנות לפתוח מחדש את החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully