וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר חדש טוען: "טראמפ תהה כיצד זה לשכב עם איוונקה"

בכיר לשעבר במשרד לביטחון המולדת, שכיהן תחת טראמפ, כותב בספר שחיבר כי הנשיא לשעבר דיבר באופן מיני על בתו, תוך שהוא מעורר אי-נחת בקרב עובדי הממשלה. לדברי הסופר, "הוא אדם חולה מאוד - ואיכשהו המועמד הרפובליקני המוביל"

בווידאו: המסמכים המסווגים שנמצאו באחוזתו של טראמפ/רויטרס

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ דיבר באופן בוטה ומיני על בתו איוונקה, ואף תהה "כיצד היה זה מרגיש לקיים יחסי מין עמה" - כך נכתב בספר חדש שחובר על ידי חבר לשעבר בממשלו, שלפיו הערותיו הגסות של טראמפ עוררו אי-נחת בקרב עובדות בממשל.

הספר חובר על ידי מיילס טיילור, ששימש ראש הסגל במשרד לביטחון המולדת תחת השרה קירסטין נילסן בתקופת נשיאותו של טראמפ, העלה את הטענות בספרו שיראה אור בקרוב ושחלקים ממנו פורסמו במגזין "ניוזוויק".

לפי הספר, גורמים בממשל אמרו שטראמפ "דיבר על החזה של איוונקה, על הצד האחורי שלה, ועל איך זה יהיה לקיים עמה יחסי מין". עוד נכתב כי במקרה אחד, ראש הסגל של טראמפ דאז ג'ון קלי הזכיר לו שאיוונקה היא בתו. "לאחר מכן, קלי סיפר לי שוב את הסיפור הזה בגועל רב. הוא אמר שטראמפ הוא 'אדם מאוד מאוד מרושע'".

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ נושק לבתו איוונקה במהלך עצרת תמיכה בניו – המפשייר. רויטרס
"אדם מאוד מאוד מרושע". טראמפ ובתו איוונקה/רויטרס

"הוא אדם חולה מאוד שלא ראוי לשום תפקיד, ואיכשהו הוא המועמד הרפובליקני המוביל", כתב טיילור בטוויטר. חרף השערוריות הרבות, שני משפטים פליליים ההתקפה על גבעת הקפיטול ב-2021, טראמפ עדיין מוביל בסקרים בקרב המצביעים הרפובליקנים לקראת תחילת הפריימריז בשנה הבאה.

טראמפ או צוותו טרם הגיבו לתיאורים שעלו בספר, אך הנשיא לשעבר כבר התבטא בעבר בצורה דומה. ב-2003, הוא אמר בתכנית של הווארד סטרן כי לאיוונקה יש "את הגוף הכי יפה", וב-2006 הוא אמר בריאיון אחר כי יש לה "גוף מאוד יפה".

טיילור התפרסם לראשונה ב-2018, אז כתב בתור גורם אנונימי טור בניו יורק טיימס על העבודה בממשל טראמפ. המאמר, תחת הכותרת "אני חלק מההתנגדות בתוך ממשל טראמפ", הוא סיפר כי בכירים רבים בממשל פועלים בחשאי כדי לסכל את ההחלטות הגרועות של הנשיא.

הוא אף טען אז כי חברי ממשל שקלו בתחילה להשתמש בתיקון ה-25 לחוקה כדי להדיח את טראמפ, אך חזרו בהם משום ש"אף אחד לא רצה ליצור משבר חוקתי". במשך תקופה ארוכה עלו שמועות רבות לגבי זהות מחבר המאמר, ורבים סברו כי מדובר בדמות בכירה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully