וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר האזרח ששלף אקדח לעבר מפגין

ביום ראשון פורסם תיעוד ברשת ובו נראה אזרח שולף אקדח לעבר מפגין סמוך להפגנה בפתח תקווה שהתרחשה בעקבות מעצר פעיל מחאה. הלילה נעצר החשוד, בשנות ה-60 לחייו, ובסיום החקירה שוחרר למעצר בית ואקדחו נלקח

בווידאו: אזרח שולף אקדח לעבר מפגין במחאה נגד הרפורמה המשפטית בפתח תקווה/אלימות ישראל

תושב פתח תקווה בשנות ה-60 לחייו נעצר אתמול (שלישי) בחשד ששלף אקדח לעבר מפגין במחאה שנערכה בעיר. במשטרה פתחו בחקירה לאחר קבלת התלונה מהמפגין שטען כי החשוד שלף לכיוונו את האקדח בזמן שכרז לעברו במגפון על רקע מחאה שנערכה בעיר. בסיום החקירה שוחרר החשוד למעצר בית ואקדחו נלקח, כשרישיון הנשק שלו ייבחן בהמשך.

מתיעוד שפורסם ברשתות ביום שני, ניתן לראות את החשוד הולך ברחוב בסמוך לאותו מפגין שכורז במגפון, ולאחר כמה שניות שולף את האקדח לכיוונו ומאיים עליו.

"הגעתי מהראשונים להפגנה. עמדתי על מעבר החציה ופתאום בא בחור מאחורה והביא לי מכה בדגל, ותוך כדי רב עם מפגינים אחרים", סיפר לוואלה המפגין שצילם את הסרטון. "הלכתי אחריו, הוא סימן לי אצבע משולשת עם האצבע, הסתובב ושלף אקדח. שם הבנתי שזה לא שווה את זה. הלכתי לשוטר ואמרתי לו שאיימו עליי אקדח, הוא אמר שזה לא מעניין אותו, שאני מפריע לו לעבודה ושאם אני רוצה אתלונן". בבוקר עדכנה המשטרה כי פתחה בחקירת האירוע, אך החשוד טרם נעצר.

אזרח מאיים באקדח על מפגין נגד המהפכה המשפטית בפתח תקווה, 26 ביוני 2023. אלימות בישראל, תמונות גולשים
האקדח שאחז החשוד שנעצר, יום שני/תמונות גולשים, אלימות בישראל

במקביל, נהגים שהגיעו לאזור ההפגנה ניסו לפרוץ דרך בין מפגינים עם כלי הרכב שלהם, ובהמשך נפגעה מפגינה מרכב ופונתה לבית החולים בילינסון כשמצבה קל. הנהג החשוד כפוגע, בן 53, נחקר בתחנת המשטרה. בבוקר הודיעה המשטרה כי הוא שוחרר למעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully