וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באקדח דמוי עט: תושב בית שאן ירה באדם שאירח אותו בביתו

27.6.2023 / 17:45

קורבן הירי הסכים לארח בדירתו את אביתר אסרף בן ה-30 לאחר שזה נקלע לבעיות כספיות. אולם, לאחר כמה ימים בדירה, ירה אסרף במארחו ברגל. לאחר לא הצליחה המשטרה למצוא את התרמיל, התגלה כי כלי הירי היה אקדח דק דמוי עט, המסוגל לבצע פגיעה קטלנית מבלי להותיר תרמיל בזירה

בווידאו:אקדח-עט שבו ירה חשוד בירי ופציעה של אדם איתו התעמת, בית שאן/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום יוגש מחרתיים (חמישי) נגד אביתר אסרף, תושב בית שאן בן 30, שירה באדם שהסכים לארח אותו בדירתו ופצע אותו באורח בינוני. המשטרה, שתחילה לא הצליחה למצוא את תרמיל כדור הירי, גילתה במהלך החקירה כי הירי נעשה בעזרת אקדח בגודל של עט כתיבה, המסוגל לבצע "פגיעה קטלנית כמו אקדח רגיל".

מחקירת המשטרה עולה כי לפני כמה שבועות התבקש בעל הדירה ועזור ולהלין אצלו את אסרף, לאחר שזה נקלע לחוב כספי. אסרף, על פי המשטרה, הוא בעל עבר פלילי קודם בעבירות סמים, אלימות ורכוש. לאחר שלן אצל המארח במשך כמה ימים, התעורר ויכוח בין אסרף ובעל הדירה.

לדברי רב-פקד עו"ד קוג'אן תחאוחו, קצין אח"מ בתחנת בית שאן, החשוד נראה יוצא מהדירה, שב אחיה לאחר מכן, וירה ממרחק קצר במארח שלו, שישב על הספה. הקליע חדר לרגלו של הקורבן והוא פונה לבית החולים במצב בינוני. בבית החולים הוחלט שלא להוציא את הקליע מגופו של בעל הדירה, בגלל מיקום רגיש וחשש כי הוצאתו תסכן את הפצוע.

אקדח-עט שבו ירה חשוד בירי ופציעה של אדם איתו התעמת, בית שאן. דוברות משטרת ישראל
קטלני כמו אקדח רגיל ובעל דיוק רב, כלי הירי/דוברות משטרת ישראל

במהלך חקירת זירת האירוע, לא מצאו חוקרי המשטרה את תרמיל של כדור האקדח, ונותרה שאלה מאיזה כלי נשק ירה החשוד. במהלך החקירה, הודה החשוד כי ירה באקדח דמוי עט, שקוטר כדוריו הוא 0.22 מ"מ. מדובר אקדח שנטען בכדור אחד בכל פעם, כשאחרי הירי התרמיל נותר בתוך האקדח ולא נפלט ממנו. מהמשטרה נמסר כי פגיעה מקליע של אקדח זה קטלנית כמו אקדח רגיל ודיוקו רב.

"מדובר באקדח שאינו מושך תשומת לב, לא מעורר חשד וקל להסתיר אותו", מסר רפ"ק תחאוחו והוסיף כי החשוד הסליק את האקדח בתוך שק חצץ מחוץ לבניין. בהמשך החקירה, נמצאו גם סמים בדירתו של החשוד. בכתב האישום שיוגש נגד אסרף בבית המשפט המחוזי בנצרת הוא צפוי להיות מואשם בירי ואחזקת אקדח, אחזקת סמים שלא לצריכה עצמית ובשני איומים על שוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully