וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הפיגוע בעלי: גלנט הנחה לשלול עשרות היתרי הכניסה ממשפחות המחבלים

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 13:09

שר הביטחון הנחה את מתאם פעולות הממשלה בשטחים לשלול את ההיתרים בני משפחותיהם של מוהנד שחאדה וחאלד צבאח שרצחו 4 ישראלים בפיגוע. שני המחבלים, אנשי הזרוע הצבאית של חמאס, הגיעו יחד לתחנת הדלק ופתחו באש לעבר האזרחים שהיו בתחנה ובמסעדה במקום

4 נרצחים בפיגוע ירי בכניסה ליישוב בבנימין, אחד המחבלים נוטרל/נדב גולדשטיין/TPS

שר הביטחון יואב גלנט הנחה הבוקר (רביעי) את מתאם פעולות הממשלה בשטחים האלוף רסאן עליאן, לשלול את עשרות היתרי הכניסה והעבודה בישראל לבני משפחות המחבלים שביצעו אתמול את פיגוע הירי ליד היישוב עלי שבבנימין.

מוהנד שחאדה בן ה-26 וחאלד צבאח בן ה-24 הם המחבלים שרצחו ארבעה ישראלים בפיגוע. השניים, אנשי הזרוע הצבאית של חמאס, ריצו ב-2020 תקופות מאסר קצרות בגין עבירות ביטחוניות, ועל פי ההערכות הם הכירו בכלא.

הם הגיעו יחד לתחנת הדלק בכניסה ליישוב ברכב מסוג שברולט, ופתחו באש לעבר האזרחים שהיו בתחנה ובתוך מסעדת "חומוס אליהו" שבמתחם. שחאדה נורה למוות במקום על ידי אזרח שמילא אוויר בגלגלים ואיש ביטחון שרץ לזירת הפיגוע. ליד גופתו נמצא רובה M-16 איתו ביצע את הירי. צאלח הצליח להימלט מהזירה בעזרת רכב ששדד באיומים בתחנת הדלק, ונמלט לכיוון הכפר טובאס. באזור בקעות נטש את רכב ובו הנשק, ועלה על מונית. אולם, כעבור זמן קצר הוא נורה למוות על ידי אנשי ימ"מ, בתום המרדף שניהלו. זאת, לאחר שניסה להימלט.

פיגוע ירי ליד היישוב עלי, 20 ביוני 2023. שלומי הלר
זירת הפיגוע בעלי, אתמול/שלומי הלר

שניים מהנרצחים, נחמן שמואל מורדוף בן ה-17, ועופר פיירמן בן ה-63 מובאים הבוקר למנוחות בבתי העלמין בשילה ובעלי. אמש, הובאו למנוחות הראל מסעוד בן ה-21 ואלישע אנטמן בן ה-18 בבתי העלמין יסודות שבמועצה האזורית נחל שורק ובעלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully