וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל מסעוד ואלישע אנטמן שנרצחו בפיגוע בעלי הובאו למנוחות

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 0:57

טקסי ההלוויה של השניים, בני 21 ו-18, התקיימו בבתי העלמין יסודות שבמועצה האזורית נחל שורק, ובעלי. מחר יובאו למנוחות שני הנרצחים הנוספים, עופר פיירמן בן ה-63 ונחמן שמואל מורדוף בן ה-17. חברו של אלישע ספד לו: "היה בן אדם עם לב זהב"

בווידאו:פיגוע ירי ליד היישוב עלי, 20 ביוני 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

הראל מסעוד בן ה-21 ואלישע אנטמן בן ה-18 שנרצחו היום בפיגוע בעלי הובאו לפני זמן קצר (רביעי) למנוחות בבתי העלמין יסודות שבמועצה האזורית נחל שורק ובעלי. היום יובאו למנוחות שני הנרצחים הנוספים, נחמן שמואל מורדוף בן ה-17 ועופר פיירמן בן ה-63 שייקבר לקראת השעה 12:00 בבית העלמין בעלי.

"זה עולם מתוקן? אבא שמספיד בן?", ספד להראל אביו גיל, "אני רוצה להגיד תודה לה' שנתן לנו 21 שנים להינות ממך". "בשבת האחרונה זכינו להיפגש כל המשפחה, עכשיו אנחנו מבינים שבאת להיפרד מבלי שהתכוונת. ארץ ישראל, אנחנו לומדים את זה על בשרנו, נקנית בייסורים. מי שחושב שאנחנו לא נמצאים במצב של מלחמה - כדאי שיתעורר. יש פה עם שרוצה להשמיד אותנו", הוסיף.

"איך אפשר לדבר עלייך בלשון עבר? רק עכשיו השתחררת", ספדה לו גם אמו, יעל. "רק התחלת לחיות ולהגשים את חלומך, ולהגשים את הארץ שכל כך אהבת. כבשת לבבות בכל מקום אליו הגעת, כולם הסתנוורו מהיופי החיצומי והפנימי שלך. אין לי ספק שהיום יהיה רעש גדול בשמיים, לשם אתה מגיע בן אהוב. ואיך אנחנו נהיה פה בלעדייך?", הוסיפה.

הראל מסעוד שנרצח בפיגוע בעלי 

20 ביוני 2023. דוברות מועצה אזורית נחל שורק, אתר רשמי
"רק עכשיו השתחררת והתחלת להגשים את חלומך", הראל מסעוד בן ה-21/אתר רשמי, דוברות מועצה אזורית נחל שורק
הלוויתו של הראל מסעוד שנרצח בפיגוע בעלי
 בית העלמין ביסודות

20 ביוני 2023. ארז הראל
הלוויתו של הראל מסעוד שנרצח בפיגוע בעלי בית העלמין ביסודות 20 ביוני 2023/ארז הראל

"אח שלי מת, אח שלי מת, אני לא יודע איך להמשיך", ספד להראל גם אחיו דביר. "השעות האחרונות הן פשוט סיוט שאני רוצה להתעורר ממנו. לפני שנה הבית של אבא ואמא התמלא אנשים מהאירוסים שלי ושל דנה, היום הוא התמלא באנשים בהלוויה. לפני שנה שלחו לי הודעות מזל טוב בוואטסאפ, היום הודעות של מוות. להתראות אח קטן", הוסיף.

גם טליה, אחותו של הראל, ספדה לו: "איזה צדיק היית. ארץ ישראל בערה בך, כל מה שעשית זה לעבוד את ארץ ישראל. פשוט חיית את האמונה שלך לא משנה מה אמרו או עשו. אח שלי היקר אני אוהבת אותך סליחה שלא אמרתי לך את זה כל יום. אתה טוב מידי בשביל העולם הזה. אני מבטיחה לנסות להמשיך את המסורת שלך את הדרך שלך כי אתה פשוט היית טוב". טליה הוסיפה: "אנחנו נהיה חזקים בשבילך ובשביל עם ישראל כי זה מה שהיית רוצה. זה לא אתה צריך להיות פה, אבל זה מה שהשם ביקש והשם הוא מחליט. סליחה אני אוהבת אותך".

גם שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי מטעם עוצמה יהודית יצחק וסלראוף ספד להראל. "אני עומד כאן ושואל את עצמי האם לא אנחנו שפכנו את הדם הזה? לאבד בן? לאבד אח? לאבד חבר? זה נהר של דמעות שלא נפסקות", אמר. "הראל, אני רוצה לבקש ממך בקשה עבור הציבור, עבור עם ישראל: תזעזע את השמיים. איננו רוצים עוד פיגוע, איננו רוצים עוד קדיש. תתפלל על העם הזה שנהיה מאוחדים, שנרבה אהבת חינם בתוכנו".

עוד בוואלה!

חצי שנה מדממת: 27 בני אדם נרצחו בפיגועים מתחילת השנה

לכתבה המלאה
הלווית אלישע אנטמן, נרצח בפיגוע בעלי, 20 ביוני 2023. דוברות מועצת בנימין, מערכת וואלה!
הלווית אלישע אנטמן, נרצח בפיגוע בעלי, 20 ביוני 2023/מערכת וואלה!, דוברות מועצת בנימין
אלישע אנטמן, נרצח בפיגוע בעלי. באדיבות המשפחה
"היה בן אדם עם לב זהב". אלישע אנטמן בן ה-18/באדיבות המשפחה

"תודה לך על התמימות הענווה והאומץ", ספד חברו, שלמה ברטל, "הראל, שיש לו את העיניים הכי יפות. נלחם בעיניים עצומות למען ארץ ישראל עם אהבה גדולה ואש בעיניים. לא יכול לעכל עדיין את זה שאתה לא איתנו, לא ייתפס אך פעם. אני רוצה להגיד תודה בשם כולנו על הזכות להכיר בן אדם כמוך. נלחם על הארץ בעיניים עצומות".

לביא, תושב עלי בן 17 וחברו של אלישע, ספד לו טרם ההלוויה. "הוא היה בן אדם עם לב זהב", סיפר. "שמח ברמות מטורפות, כל מי שהיה צריך משהו הוא נותן לו הכל. הייתי בבית בזמן הפיגוע והבנתי שקרה משהו כי היו אזעקות בכל הישוב. תכננתי לרדת למעיין מתחת ליישוב עם כמה חברים ולעבור דרך הדלק. בנס לא עברתי פה. אי אפשר להמשיך בחיים כשכל פעם שאתה עובר בכביש פה ליד כפר ערבי זורקים עליך אבנים", הוסיף.

נחמן שמואל מורדוף שנהרג בפיגוע בעלי, 20 ביוני 2023. באדיבות המשפחה
יובא למנוחות מחר. נחמן שמואל מורדוף בן ה-17/באדיבות המשפחה
עופר פיירמן, נרצח בפיגוע בעלי, 20 ביוני 2023. ללא, TPS
יובא למנוחות מחר. עופר פיירמן בן ה-63/TPS, ללא

הפיגוע התרחש סמוך לשעה ארבע אחר הצהריים, אז הגיעו שני המחבלים למסעדת חומוס אליהו ופתחו באש. הירי נמשך לתוך התחנה כשהם יורים לעבר אנשים בתחנה תוך צעידה לכיוון היציאה, אז נוטרל אחד מהם, מוהנד שחאדה בן ה-26 מעוריף, על ידי סייר ביטחון של היישוב. המחבל השני, חאלד מצטפא עא-לטיף צבאח בן ה-24, הצליח להימלט תוך השתלטות על רכב אזרחי שגנב לאחר שאיים על הנהג. בתום מרדף התבצע על ידי כוחות הביטחון באזור, הוא נוטרל תוך ניסיון מעצרו ובעת שניסה להימלט.

זמן קצר לאחר הפיגוע, נמסרה תגובה מטעם חמאס שטענו כי מי שביצעו את הפיגוע הם שני אנשי הזרוע הצבאית של הארגון - וזאת בתגובה לפשיטה אתמול בג'נין. "התגובה לפשעי הכיבוש במחנה ג'נין לא איחרה להגיע והמהפכנים בגדה מכים בכל מקום", אמרו בארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully