וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה ברביבאי תודיע מחר על התמודדותה לראשות עיריית תל אביב-יפו

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 11:13

הח"כית מיש עתיד תערוך מחר אירוע פעילים בגן העיר בו תשיק רשמית את הקמפיין שלה לראשות עיריית תל אביב-יפו. ברביבאי, אלופה במילואים ושרת הכלכלה לשעבר, תהיה הח"כית היחידה במפלגה שתתמודד בבחירות המוניציפליות, והיא צפויה להתפטר בקיץ מכהונתה בכנסת לטובת המרוץ

"ממשלת ישראל קיבלה החלטה לחסל את אורח החיים הליברלי בישראל": אורנה ברביבאי על התקציב/ערוץ הכנסת

חברת הכנסת אורנה ברביבאי מיש עתיד צפויה להודיע מחר (רביעי) על התמודדותה לראשות עיריית תל אביב-יפו. בתוך כך, פעילי יש עתיד קיבלו הזמנה לאירוע שיתקיים מחר בשעה 18:00 ב"גג העיר" בו ברביבאי, אלופה במיל' ושרת הכלכלה לשעבר, תכריז רשמית על השקת המרוץ לראשות העיר מול ראש העיר המכהן רון חולדאי.

ברביבאי תהיה המועמדת הרשמית של מפלגת יש עתיד בתל אביב-יפו והיא זוכה לתמיכתו של יו"ר המפלגה יאיר לפיד. "במהלך האירוע יודיעו ראש הממשלה לשעבר ויו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד יחד עם ח"כ והשרה לשעבר אורנה ברביבאי על התמודדותה לראשות עיריית תל אביב-יפו בבחירות הקרובות", נמסר בהזמנה.

אורנה ברביבאי, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
חברת הכנסת אורנה ברביבאי/ראובן קסטרו
רון חולדאי בבטקס הענקת אזרחות כבוד של עיריית תל אביב, 13 במרץ 2023. ראובן קסטרו
ראש עיריית תל אביב-יפו המכהן רון חולדאי/ראובן קסטרו

ברביבאי, שהייתה האלופה הראשונה בצה"ל, הצטרפה למפלגת יש עתיד בשנת 2019 ומכהנת כחברת כנסת מאז הכנסת ה-21. בממשלת בנט-לפיד כיהנה כשרת הכלכלה.

ברביבאי תהיה חברת הכנסת היחידה מיש עתיד שתתמודד בבחירות המוניציפליות, ולטובת המרוץ היא צפויה להתפטר מכהונתה בכנסת במהלך פגרת הקיץ כדי להתרכז בהתמודדות, וזאת לדרישת יו"ר המפלגה יאיר לפיד. גם ח"כ אלעזר שטרן שקל להתמודד על ראשות עיריית חיפה אך החליט לוותר לאור דרישת ההתפטרות מהכנסת.

ברביבאי היא האישה השנייה שמתמודדת על ראשות העיר תל אביב בנוסף לסגנית ראש העיר לשעבר ציפי ברנד. גם חבר מועצת העיר עו"ד ראובן לדיאנסקי ואיש העסקים והיזם עמוס שפירא מתמודדים מול חולדאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully