וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום של יהדות התורה: נחרים הצבעות עד שיועברו הכספים שהובטחו לנו

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 10:03

יו"ר הסיעה פינדרוס הודיע כי החל ממחר חברי המפלגה לא יצביעו עם הקואליציה "עד למילוי תביעותיה הקואליציוניות" של מפלגתו. לטענתם, הסיבה להחרמת ההצבעות במליאה היא "ההתנהגות המשפילה" של פקידי האוצר "שאינם מקדמים" את התקצוב של משרד מסורת ישראל והרשות לפיתוח חרדי

"חרדים לדמוקרטיה": הפגנה נגד המהפכה המשפטית מחוץ לביתו של גפני/מערכת וואלה!

יו"ר סיעת יהדות התורה חבר הכנסת יצחק פינדרוס הודיע הבוקר (שלישי) ליו"ר הקואליציה אופיר כץ (ליכוד) ולשר המקשר בין הממשלה לכנסת דודי אמסלם כי החל ממחר, יום רביעי, חברי סיעתו לא יצביעו עם הקואליציה "עד למילוי תביעותיה הקואליציוניות". ההחלטה התקבלה אמש, במהלך ישיבת הסיעה השבועית של המפלגה.

לטענת יהדות התורה, הסיבה להחרמת ההצבעות במליאה היא "ההתנהגות המשפילה של פקידי האוצר שאינם מקדמים את התקצוב שהובטח ליהדות התורה במשא ומתן הקואליציוני". התקצוב המדובר הוא התקציב של משרד מסורת ישראל שבראשו עומד השר מאיר פרוש, ותקציב הרשות לפיתוח כלכלי-חברתי של המגזר החרדי.

משה גפני ויצחק גולדקנופף. יונתן זינדל, פלאש 90
יחרימו את ההצבעות במליאה, משה גפני ויצחק גולדקנופף/פלאש 90, יונתן זינדל

"איך יתכן שחודש לאחר אישור התקציב ושלושה שבועות מאז שהעברנו מסמך מפורט לפעילות מסורת ישראל, ועדיין משרד האוצר לא אישר העברת כספים לפעילות זו. אין זה אומר, כי אם חוסר הכרה והבנה בחשיבות הפעילות הזו", אמר אתמול בישיבת הסיעה שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש.

בהקשר זה, יצוין כי אמש, עוצמה יהודית החרימה את ההצבעה במליאת הכנסת על חוק הרבנות הראשית לישראל (הארכת כהונתם של הרבנים הראשיים וחברי מועצת הרבנות הראשית - י"א) שהעלתה ש"ס. "בחירות לרבנות הראשית מחייבות טוהר מידות, ונקיות כפים, ללא תרגילים פוליטיים, בלי שום טריקים ושטיקים, אין שום טעם בדחיית הבחירות. שינוי כללי משחק תוך כדי תנועה פוגע בטוהר הבחירות ולכן סיעת עוצמה יהודית נמנעה בהצבעה", מסרו בעוצמה יהודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully