וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיית הנשיא זלנסקי מבקרת בישראל: "אתם מודל לחיקוי - משגשגים תחת מתקפות"

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 20:10

אולנה זלנסקה הגיעה במסגרת הביקור למרכז הרפואי שיבא בתל השומר ונפגשה עם נציגי הקואליציה הישראלית לטראומה וארגון נט"ל. ליוותה אותה רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג. "מקווה שניצור תכניות חדשות בשיתוף המומחים שלנו מאוקראינה והמומחים שלכם מישראל"

בווידאו: נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בבחמוט; בניין מגורים בזפוריז'יה נפגע במתקפה רוסית/רויטרס

אולנה זלנסקה, רעייתו של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, הגיעה לביקור בישראל. במסגרת הביקור הגיעה היום (שני) למרכז הרפואי שיבא בתל השומר ונפגשה עם נציגי הקואליציה הישראלית לטראומה וארגון נט"ל. את זלנסקה ליוותה רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג.

"תודה לכולכם, ובעיקר לגברת הרצוג ועל קבלת הפנים החמה כאן בישראל", הודתה זלנסקה. "מדינת ישראל מהווה מודל לחיקוי עבורנו, לצערי יש לכם ניסיון מאוד עשיר בתחום הזה, ובכל זאת המדינה שלכם עדיין מצליחה לשגשג ולשרוד, גם תחת מתקפות בלתי פוסקות. כן אנחנו עמידים, אבל העמידות גובה עימה מחיר נפשי גבוה ואני בטוחה שאתם יודעים רבות על כך. מחקרים מראים שרוב האוקראינים כעת סובלים מחרדה ופוסט טראומה, החל מילדים שהיו עדים לפגיעות בהוריהם ועד למבוגרים שכל המשפחה שלהם נמחקה על ידי טילים".

אשת נשיא אוקראינה, אולנה זלנסקה, ביקרה במרכז הרפואי שיבא. 19 ביוני 2023. דוברות שיבא, אתר רשמי
אשת נשיא אוקראינה, אולנה זלנסקה, ביקרה במרכז הרפואי שיבא. 19 ביוני 2023/אתר רשמי, דוברות שיבא

עוד הוסיפה רעייתו של זלנסקי, כי היא מקווה "שניצור תכניות חדשות בשיתוף המומחים שלנו מאוקראינה והמומחים שלכם מישראל, על מנת להעצים את מערכת הבריאות שלנו, במיוחד בנוגע לבריאות הנפש, בתכניות למען בריאות הנפש ובתמיכה בשיקום של האזרחים הפצועים, ביניהם ילדים, מבוגרים וקשישים. מערכת הרפואה שלנו לא מצליחה להתמודד לבדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully