וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני ידידי, שוטר בן 49 מהדרום, נהרג בתאונת אופנוע ביוון

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 19:44

ידידי היה חלק מקבוצה של 11 רוכבים בחבל אבריטניה בעת שככל הנראה איבד שליטה בעיקול בדרך והידרדר לוואדי. יום לפני האסון פרסם צילומים שלו מהמסע: "100% חופש, 100% אושר"

בוידאו: הרוג בתאונת טרקטורון בנגב./תיעוד מבצעי מד"א

רוני ידידי, שוטר כבן 49 שהיה בביקור ביוון, נהרג היום (שני) בתאונת אופנוע. המשטרה פרסמה הודעה שבה נאמר: "בצער רב ולב כבד אנחנו מודיעים על פטירתו של השוטר רוני ידידי ז"ל. רוני נהרג בתאונת אופנוע ביוון. צער כבד נופל על מרחב לכיש והמשפחה. רוני שרת בתחנת אשקלון ועבר לתחנת קריית גת. יהי זכרו ברוך".

הטרגדיה אירעה במרכז יוון, בכביש באיזור אטוליה אקארנאניה, איזור הררי בו פסגות הרים, קניונים ונקיקים, נהרות, נחלים ומפלים שמושכים מטיילים אוהבי טבע. מדיווחי התקשורת המקומית עולה שהשוטר הישראלי בן ה-49, היה חלק מקבוצה של 11 מטיילים שבילו יחד ביום ראשון בערב בעיירה טרמוס ויצאו לרכיבה הבוקר. הוא היה הרוכב הלפני-אחרון בטור ונפצע אנושות כאשר איבד שליטה על האופנוע שלו שסטה מהכביש והתדרדר לתוך ואדי בקטע מסוכן שסמוך לגשרון בעיקול בכביש הפרובינציאלי קליתאה-פרוסוס, בחבל אבריטניה "שווייץ של יוון", בו אירעו בעבר תאונות רבות, חלקן גם קטלניות. הרשויות החלו בחקירת התאונה.

לפני כחודש, ישראלית בת 27 נהרגה בתאונה עצמית עם טרקטורון באי סנטוריני ביוון. משרד החוץ מסר כי האירוע מוכר ומטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל וקונסול ישראל ביוון. כמו כן, באותה התאונה נפצע גם בן זוגה של הישראלית. בחודשיים האחרונים נהרגו ארבעה ישראלים בתאונות בחו"ל.

רוני ידידי, שוטר בן 49 שנהרג בתאונת אופנוע ביוון, 19 ביוני 2023. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
רוני ידידי על האופנוע ביוון, 19 ביוני 2023/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמונה שצילם רוני ידידי, שוטר בן 49 שנהרג בתאונת אופנוע ביוון, 19 ביוני 2023. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
תמונה שצילם רוני ידידי, שנהרג בתאונת אופנוע ביוון, 19 ביוני 2023/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ב-14 באפריל נהרגה בתאונת אוטובוס בקוריאה הדרומית ריטה שוורצברג, סגנית מנהלת המחלקה האזרחית בבית משפט השלום בחדרה, תושבת העיר כבת 60. בבית המשפט עבדה כעשרים שנה. מכריה שם הוכו בתדהמה שנלקחה מהם חברה אהובה לעבודה.

לצד ריטה שנהרגה, שני ישראלים נפצעו אנושות וחמישה נפצעו קשה בהתהפכות. האוטובוס, שהסיע 33 מטיילים ישראלים, התהפך בצפון מחוז צ'ונג צ'אנג, בדרך למלון בו התארחו הישראלים שטיילו במסגרת טיול מאורגן. 24 נפצעו קל.

בתחילת אפריל נהרג בצפון תאילנד בתאונת אופנוע עידו באומגרטן, צעיר תושב הרצליה. יעל דאובר, דודתו סיפרה עליו: "הוא השתחרר לא מזמן מהצבא, שירת בסיירת מורן. הוא הספיק לעשות פסיכומטרי בציון 730. עידו היה ילד מאוד מוכשר". על הטיול שלו סיפרה כי "הוא הספיק לטייל חודש והיה ממש מאושר. הוא תכנן לחזור ולהמשיך לעוד טיול בדרום אמריקה - הוא היה קרן אור, מאוד שמח ומצחיק, חכם בצורה יוצאת דופן. בוגר בית ספר להנדסאים בהרצליה בהצטיינות. בחור מבריק, חושב מחוץ לקופסה". על התאונה אמרה יעל כי המשפחה עוד לא יודעת יותר מידי, "רק שנסע עם חבר לפאי לראות את השקיעה. משאית או טנדר נכנסו בו. אחי היה בבית וקיבל את ההודעה", הסבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully