וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטה שוורצברג בת ה-60 נהרגה בתאונת האוטובוס בדרום קוריאה: "אהובה וחכמה"

עודכן לאחרונה: 14.4.2023 / 14:58

ההרוגה שכלה לפני כשנה את בעלה, ויצאה לטיול עם הקבוצה הישראלית המאורגנת. היא עבדה כ-20 שנה בבית משפט השלום בחדרה; חברתה לעבודה סיפרה: "היינו מכנים אותה 'היפה שלנו', נתגעגע אליה מאוד"

ריטה שוורצברג, נהרגה בתאונת האוטובוס בדרום קוריאה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"חברה אהובה וחכמה". ריטה שוורצברג, בתמונה שפרסמה יומיים לפני התאונה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ההרוגה בתאונת אוטובוס המטיילים שאירעה היום (חמישי) בקוריאה הדרומית היא ריטה שוורצברג, סגנית מנהלת המחלקה האזרחית בבית משפט השלום בחדרה, תושבת העיר כבת 60. בבית המשפט עבדה כעשרים שנה. מכריה שם הוכו בתדהמה שנלקחה מהם חברה אהובה לעבודה.

לפני כשנה היא שכלה את בעלה, ולטיול הזה יצאה לבדה עם הקבוצה המאורגנת. "אי אפשר להאמין", סיפרה אחת מחברותיה של ריטה לעבודה, "היא סיפרה לנו שהיא יוצאת לטיול הזה בחופשת הפסח וכולנו שמחנו בשבילה, איחלנו לה שתהנה. מדובר בחברה אהובה וחכמה. היינו מכנים אותה היפה שלנו. נתגעגע אליה מאוד".

תאונת דרכים בה היו מעורבים ישראלים בדרום קוריאה. 13 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תאונת האוטובוס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בנה מקסים סיפר לוואלה כי שוורצברג הייתה אהובה על כולם - הן בעבודתה והן בחייה האישיים. "היא תמיד הייתה חיובית ומלאת שמחת חיים למרות הטרגדיה שפקדה אותנו - מותו בטרם עת של אבינו לפני כעשרה חודשים לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן", סיפר בנה. "לזכרו היא נסעה לטיול שהיה חלום של שניהם מזה שנים - והוא נגמר בטרגדיה. הנחמה היחידה היא שגם בתה דניאל הייתה אמורה להצטרף לטיול הזה אך היא ביטלה בסוף וכך חייה ניצלו".

דניאל, בתה, אמרה כי היא חסרת מילים נוכח האסון. "מעולם לא עלה בדעתי שדבר כזה יכול לקרות", אמרה. "הייתי אמורה לנסוע איתה ולשבת לידה. יש נושאים רבים שלא הספקנו לדון בהם ועכשיו לצערי לא נוכל".

לצד ריטה שנהרגה, שני ישראלים נפצעו אנושות וחמישה נפצעו קשה בהתהפכות אוטובוס בקוריאה הדרומית. האוטובוס, שהסיע 33 מטיילים ישראלים, התהפך בצפון מחוז צ'ונג צ'אנג, בדרך למלון בו התארחו הישראלים שטיילו במסגרת טיול מאורגן. 24 נפצעו קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully