וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ורעייתו דרשו מבנם יאיר להפסיק לצייץ: "גורם נזק - צריך להרגיע"

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 22:05

מאז ההכרזה של רה"מ על הקפאת המהפכה המשפטית, הפסיק יאיר את פעילותו ברשת באופן חריג. לוואלה! נודע כי מדובר בדרישה של נתניהו ורעייתו סביב התבטאויתיו הקיצוניות של בנם. הדרישה חוללה עימות משפחתי קשה, שהוגדר ע"י מקורבים מהימנים כפיצוץ. משפחת נתניהו: שקר מוחלט

בווידאו: יועצת לשעבר בחוסן לישראל מעידה נגד יאיר נתניהו: "קישר ביני לבין חיי המין של גנץ"/מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה דרשו מבנם הבכור יאיר להפסיק את פעילותו ברשתות החברתיות והתעמתו איתו סביב התבטאויתיו הקיצוניות - כך נודע לוואלה!.

יאיר נתניהו הוא אחד מצייצני הימין המובילים בטוויטר ובעל חשבונות פעילים ברשתות חברתיות אחרות, אך מאז ההכרזה של ראש הממשלה על הקפאת המהפכה המשפטית הקפיא את פעילותו באופן חריג. לפי שלושה מקורות מקורבים מהימנים, מדובר בדרישה של הוריו, שאמרו לו שהוא גורם נזק וביקשו ממנו "להרגיע" ולהוריד פרופיל. הדרישה חוללה עימות משפחתי קשה, שהוגדר על ידי המקורבים כ"פיצוץ". בתחילת השבוע נתניהו הבן נצפה בנתב"ג, בדרכו לארצות הברית. לפי המידע שבידי וואלה! הוא צפוי לשהות שם במשך מספר חודשים.

שפיר נגד נתניהו: משפט הדיבה ההדדי של הח"כית לשעבר מול בנו של רה"מ, 29 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
"גורם נזק". יאיר נתניהו/ראובן קסטרו

יאיר נתניהו הוא אחד הפעילים החזקים והמשפיעים של אביו ושל הליכוד ברשתות החברתיות, אך עמדותיו והתבטאויתיו הקיצוניות גם מתדלקות את המחאה נגד הממשלה וגורמות לנתניהו מבוכה ונזק. כך למשל, ציוץ בו הפיץ תאוריית קונספירציה שמאשימה את מחלקת המדינה האמריקנית בעידוד ומימון המחאה בישראל - בשיתוף פעולה עם איראן - עורר זעם גדול בממשל האמריקני. בסוף החודש שעבר הוא גם הפסיד בתביעת דיבה לח"כ לשעבר סתיו שפיר על סדרת ציוצים מכפישים נגדה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

נתניהו הבן צייץ לאחרונה ב-28 במרץ, יממה לאחר שראש הממשלה הודיע על הקפאת המהפכה המשפטית ויומיים אחרי שמחלקת המדינה האמריקנית גינתה את ציוציו. לפי שניים מהמקורות, ראש הממשלה ורעייתו "הודיעו ליאיר "שעליו להפסיק לצייץ" ובהמשך גם דרשו שיפסיק לשתף תכנים ברשתות חברתיות אחרות, והדרישה עוררה זעם גדול מצד בנם, שהביע התנגדות.

שרה נתניהו, בנימין נתניהו, יאיר נתניהו. אבי אוחיון לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
"אדם עצמאי עם דעות משלו". יאיר, שרה ובנימין נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון לע"מ

ראש הממשלה נתניהו מכחיש בתוקף מעורבות והשפעה של בנו על קבלת ההחלטות שלו, ובמסיבת העיתונאים שכינס השבוע אמר כי "מגוחך, בני הוא אדם עצמאי עם דעות משלו. ליאיר בני יש אפס השפעה על ההחלטות". ואולם, לפי עדויות רבות של מקורבים ומקורות בליכוד הוא מעורב מאוד במדיניות ובהתנהלות הפוליטית והתקשורתית. לפי המקורות המקורבים, יאיר נתניהו התנגד מאוד להחלטת ראש הממשלה לעצור את המהפכה המשפטית, וכן היה אחד הכוחות שדחפו לפיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט.

בראיון בערוץ 14 הכחיש נתניהו כי דרש מבנו להפסיק לפרסם ברשתות החברתיות: "זה לא נכון. היו לי הרבה הזדמנויות להזים את השקרים שחוזרים. יאיר הוא בני, אני אוהב את הבן שלי". "הילד הזה שהוא כבר איש צעיר שסופג מגיל צעיר התקפות. כמעט אין יום שלא מאיימים עליו ברצח וגם על רעייתי. יש מישהו שהיה מגיב פחות ממנו מול רשע כזה ורדיפה מגיל צעיר? אני מאוד אוהב אותו ומעריך אותו", אמר.

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר: "נמאס כבר מההתעללות שלכם ביאיר נתניהו. הידיעה כולה היא שקר אחד גדול ומרושע. הנסיעה של יאיר תוכננה כבר לפני זמן רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully