וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנשק שלוף: שוטרים עצרו צעיר שביצע ירי באזור מגורים | תיעוד

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 18:42

השוטרים הגיעו למקום בעקבות דיווח על רכב חשוד שממנו בוצע הירי. הם פתחו במרדף שבסופו הצליחו לעצור את בן ה-28. בנתיב הבריחה התגלה אקדח, שעל פי החשד שימש אותו לירי. הוא נעצר והובל לחקירה, ומעצרו הוארך עד יום חמישי

בווידאו: מעצר על חם בנשקים שלופים: בתום מרדף, השוטרים עצרו חשוד בירי בטמרה/דוברות משטרת ישראל

שוטרי מחוז הצפון, שהיו בפעילות בעיר טמרה, קיבלו אתמול (ראשון) בשעות הצהרים דיווח על רכב חשוד שביצע ירי באזור מגורים. עם קבלת הדיווח, פתחו השוטרים במרדף אחרי הרכב שנמלט מהזירה. בתום המרדף הם הצליחו לעצור את הרכב, שבתוכו היה תושב העיר, בן 28. המעצר תועד על ידי מצלמות הגוף של השוטרים.

במהלך הסריקה שערכו השוטרים בציר שבו נמלט הרכב התגלה אקדח מסוג יריחו, שעל פי החשד שימש את החשוד והושלך בזמן שהחשוד נמלט. הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה בטמרה. בתום החקירה הוארך מעצרו בבית המשפט בעכו עד יום חמישי.

שוטרי המחוז הצפוני חשפו נשק שהוסתר בצמרת עץ דקל בגובה 6 מטר, שפרעם, 24 בינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
אקדח שאותר על ידי שוטרי המחוז הצפוני, 24 בינואר 2023/דוברות משטרת ישראל

על פי נתוני המשטרה, מתחילת השנה נתפסו באזור הצפון 367 אמצעי לחימה ובהם 155 אקדחים, 105 רובים, 80 רימונים ו-27 מטענים. כמו כן התגלתו בצפון עשרות מחסניות ותחמושת רבה.

המשטרה מסרה כי המלחמה בפשיעה נמצאת בראש סדרי העדיפות של שוטרי המחוז הצפוני, וכי כוחות רבים פרוסים בשטח באופן גלוי וסמוי לצורך מניעה וגילוי עבירות. "אנו רואים בחומרה רבה אירועי אלימות, נמשיך ונשקיע משאבים, כוחות ואמצעים במאבק נגד הפשיעה לטובת ביטחונם האישי של האזרחים", נאמר בהודעת המשטרה.

מעצר שני חשודים שירו לעבר בית, עין מאהל, 17 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
הנשק שנתפס בצפון וששימש לירי בעין מאהל, 17 במאי 2023/דוברות משטרת ישראל

בסוף החודש שעבר, סוכן סמוי של המשטרה הביא להפללה של 18 חשודים מדרום הארץ, הפזורה הבדואית והשטחים בעבירות של החזקה וסחר באמל"ח וסמים.

במהלך החודשים האחרונים הפעילה היחידה המרכזית של מרחב נגב במחוז דרום את הסוכן, שחזר לתוך כנופיות פשע והצליח לרכוש את אמונם של גורמים עבריינים, מתוכם ארבעה יעדים של המשטרה.

הסוכן ביצע עשרות מפגשים ועסקאות ובין היתר רכש 9 אקדחים, 8 רובים מסוג M-16 וקלאצ'ניקוב וכן רכש כחצי ק"ג קוקאין ו-48 משטחים של חשיש. המחירון היה 80 אלף שקלים לנשק ו-45 אלף שקלים.

לפני כחודש עצרה המשטרה שני חשודים תושבי הצפון, צעירים בני 19 ו-23 מהכפר נאעורה ואום אל-פחם, בחשד שירו לעבר בית במועצה המקומית עין מאהל שבגליל העליון.

לאחר שהתקבל דיווח על שמיעת ירי, שוטרים הגיעו למוקד הירי במועצה והבחינו בקטנוע שהעלה את חשדם. רוכב הקטנוע לא נענה לקריאות השוטרים לעצור, ניסה להימלט מהמקום ולבסוף התנגש בניידת משטרה. אחד מהחשודים, חמוש בנשק מסוג M-16, כיוון את הנשק לעבר השוטרים שירו בו, ופצעו אותו באורח בינוני. הנשק נתפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully