וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה את מניחה שלא עשיתי צבא?": קצין מיל' חרדי הותקף מילולית באוטובוס, ולא נותר חייב

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 15:38

בתיעוד שהופץ ברשת, נראה יהונתן אילון הירש, צעיר חרדי מותקף על ידי נוסעת שמתייחס ללבושו ולכך ש"לא עשה צבא". הירש, שמשרת בדרגת סרן במילואים ביחידה קרבית ועובד כעורך דין בפרקליטות המדינה, השיב: "תתבזי, זה פשוט לא מקובל ולא בסדר שאת שופטת כך אנשים"

בוויאו: "למה את יוצאת מהנחה שלא עשיתי צבא? כי אני חובש כיפה?": חרדי הותקף מילולית באוטובוס/מתוך טוויטר

בשעות האחרונות, הופץ ברשתות החברתיות סרטון של צעיר חרדי שיושב באוטובוס בהוד השרון, כשלפתע אישה שנכנסה לאוטובוס העירה לו על היותו חרדי, ועל כך שלא עשה צבא.

יהונתן אילון הירש, הבחור מהסרטון, שמשרת בדרגת סרן במילואים ביחידה קרבית והיום עובד כעורך דין בפרקליטות המדינה, השיב לה: "למה את יוצאת מהנחה שלא עשיתי צבא? כי אני חובש כיפה? חולצה לבנה? אז זה פשוט לא מקובל ולא בסדר שאת שופטת כך אנשים, תתביישי לך. תתבזי".

עוד אמר הירש: "זכותי ללכת איך שאני רוצה. עם השטריימל, והכיפה והחולצה לבנה. אני יכול גם ללכת עם שבעה שטריימלים. זו דמוקרטיה, כן, זכותי ללכת איך שאני רוצה".

"למה את יוצאת מהנחה שלא עשיתי צבא? כי אני חובש כיפה?": חרדי הותקף מילולית באוטובוס. פייסבוק: יהונתן אילון הירש, צילום מסך
יהונתן אילון הירש/צילום מסך, פייסבוק: יהונתן אילון הירש

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ מסר בתגובה לסרטון המדובר: "הסרטון של הצעיר החרדי באוטובוס, פוצע. זה לא משנה איפה אדם שירת או האם הוא שירת, או מה אנחנו לובשים והאם ולמי אנחנו מתפללים - כדאי שנזכור שכולנו אחים. אני מקווה שהנוסעת תמצא את הדרך להתנצל בפניו ושהוא ימצא את המקום למחול לה".

יו"ר ש"ס אריה דרעי הוסיף: "אנחנו לא מתביישים בכיפה שלנו. לא מתביישים בפאות שלנו ולא מתביישים בזהות שלנו. אנחנו גאים שזכינו לחיות כיהודים בארץ ישראל. המסיתים והמגדפים הם אלה שצריכים להתבייש".

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה מסר: "יונתן הירש, עם ישראל מוקיר אותך, מחבק אותך ואוהב אותך. האנטישמיות שחווית אין לה מקום באף מדינה בעולם, קל וחומר בבית הלאומי של העם היהודי, מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully