וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע ירי בחוף בבת ים: מציל ירה לעבר עבריין שנפצע קשה

עודכן לאחרונה: 16.6.2023 / 10:26

צוותי רפואה הוזעקו לזירת הירי בחוף הסלע בעיר, משם פינו את בן ה-45, שמוכר למשטרה, כשהוא מעורפל הכרה ולא יציב. המשטרה עצרה את החשוד, שטוען כי הגן על עצמו. בתוך כך, שני צעירים נעצרו בדירה בתל אביב שבה נמצאו חומרים שחשודים כמרכיבים של מטען חבלה

חתונה הסתיימה בקטטה קשה שבסיומה פונו שני צעירים לבית חולים/מצלמות אבטחה

גבר בן 45, עבריין שמוכר למשטרה, נפצע היום (שישי) באורח קשה מירי של מציל בחוף הסלע בבת ים. צוות רפואה שהגיע לזירה העניק לו טיפול ופינה אותה לבית החולים וולפסון בחולון כשהוא בהכרה מעורפלת ובמצב לא יציב. המשטרה עצרה את החשוד, שטוען כי הגן על עצמו.

"כשהגענו למקום ראינו המולה רבה, אזרחים הובילו אותו לחניון, שם שכב הגבר כשהוא סובל מפציעות חודרות קשות בגופו" סיפרו חובשי מד"א כפיר ורסנו ואחמד אבו סייף. "מיד הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עצירת דימומים וטיפול תרופתי, העלנו אותו אל ניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב".

עורך דינו של המציל, איתן סבג, מסר אחרי המקרה: "מדובר באירוע של הגנה עצמית שבו הלקוח שלי התגונן מפני תוקף שעל פי מה שהוא הבין, הגיע לתקוף אותו ככל הנראה עקב טעות בזיהוי. הוא חשב שהלקוח שלי הוא אדם אחר, והלקוח שלי עשה פעולות נחוצות כדי להישאר בחיים וזה אירוע טרגי".

מגן דוד אדום נערך לאבטח רפואית את רבבות משתתפי סוף שבוע הגאווה בתל אביב. מד"א
אמבולנס בחוף הים. ארכיון/מד"א

בתוך כך, אמש נעצרו בדירה בתל אביב שני צעירים מהמרכז, בני 23 ו-30, בהם עבריין המעורב בסכסוך מרכזי באזור המרכז. בדירה עליה פשטו השוטרים נמצאו חומרים החשודים כמרכיבים למטען חבלה. השניים יובאו בהמשך היום לדיון בבית המשפט על הארכת מעצרם.

בחודש האחרון מתנהלת ברמת גן מלחמת כנופיות בין שני עבריינים שמוכרים למשטרה. הסכסוך ביניהם כלל ירי לעבר בתים, בתי עסק של בני משפחתם והנחת מטענים. לפני חמישה ימים התרחש פיצוץ אופנוע ברחוב רשי בעיר, שפצע קשה עבריין שמוכר למשטרה ועוד חמישה עוברי אורח במצב קל. העבריין שנפצע מזוהה עם כנופייתו של אחד מהעבריינים שנעצר הבוקר.

פצוע בפיצוץ אופנוע ברחוב רש"י, רמת גן, 11 ביוני 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פיצוץ האופנוע ברמת גן. מוקדם יותר השבוע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תושבי רמת גן נאלצים בחודש האחרון לחיות בפחד בעת שנשמעים קולות ירי סמוך לבתיהם ולבתי הספר של ילדיהם. שכנו של אחד מהעבריינים שיתף בשיחה עם וואלה: "התחושות מאוד קשות מפני שהילדים עוברים פה ברחוב בדרך לבית הספר, הם חייבים לעבור בדרך הזאת. עוברים פה מאות ילדים וגם אחר הצהריים הם הולכים פה לחוגים".

"שמענו בום חזק בירי הראשון וזה הבהיל אותנו, ברימון הלם חשבנו שהתפוצצה פצצה. ביריות האחרונות קפצתי מהמיטה כאילו יורים לי על הבית. זה אסון הדבר הזה", המשיך השכן. "לשמחתנו העירייה משתפת איתנו פעולה, הקמנו בשכונה משמר אזרחי. מסתובבות פה הרבה ניידות ושוטרים. המשטרה צריכה לעשות פעילות יותר אינטינסיבית. בעקבות המקרה הזה הם עושים עבודה נקודתית ואחרי כמה זמן הם ישכחו ועבריינים לא שוכחים".

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully