וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גר פה שנים, לא היה דבר כזה": מוסא נפצע מפיצוץ הקטנוע בניסיון החיסול ברמת גן

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 20:16

רוכב אופנוע בן 28 נפצע קשה ו-5 עוברי אורח נפצעו קל מרסיסים לאחר שאופנוע התפוצץ במרכז העיר, בנסיבות שטרם התבררו. עם זאת, הצעיר מוכר למשטרה ונבדק החשד לניסיון חיסול, מה שעורר חרדה גדולה בעיר. "מה נהיה פה? טקסס?", אמרו התושבים, "העולם התחתון מרים את ראשו"

בוידאו: צעיר נפצע קשה מאוד בפיצוץ רכב בקרית ביאליק, הנסיבות נבדקות/מד"א

אירוע חריג התרחש היום (ראשון) ברחוב רש"י המרכזי ברמת גן, כשאופנוע התפוצץ ליד חנות ירקות בעיר. רוכב האופנוע, צעיר בן 28, פונה לקבלת טיפול רפואי, כמו גם חמישה עוברי אורח שנפגעו מרסיסים ומצבם קל.

נסיבות המקרה טרם התבררו, אולם הצעיר מוכר למשטרה כעבריין, ונבדק החשד לפיו מדובר בניסיון חיסול, או שמא "טעות עבודה" בזמן שהקורבן בעצמו ניסה להעביר מטען. תושבי העיר הגיבו לאירוע הלא צפוי, שעורר חרדה גדולה בעיר.

"ישבתי בבית קפה ופתאום בא אחד עם אופנוע, ראיתי אותו מהמקום", סיפר מוסא כהן, תושב העיר בן 80 שנפגע מרסיסים בעקבות האירוע ופונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. "פתאום היה פיצוץ ענק", המשיך, "נפצעתי בידיים והרגליים מרסיסים. לאחר מכן ראיתי שכולי דם, ואחרי כמה דקות אמבולנס פינה אותי לבית החולים. אני גר ברש"י כבר המון שנים, ולא היה דבר כזה", הוסיף.

מוסא כהן, בן 80 מרמת גן, ישב בבית קפה ברחוב רש"י בעת שהתרחש הפיצוץ. 11 ביוני 2023. ארז הראל
"אני גר פה שנים, לא היה דבר כזה". מוסא בן ה-80/ארז הראל
פצוע בפיצוץ אופנוע ברחוב רש"י, רמת גן, 11 ביוני 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רמת גן, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גם חלק מהתושבים שלא נכחו במקום בעת הפיצוץ הגיבו לאירוע החריג. "מה נהיה פה? טקסס? רחוב מרכזי בשעות השיא שלו", כתבה אחת מתושבות רמת גן בקבוצת פייסבוק עירונית. "העולם התחתון מרים את ראשו. מה הלאה? להטמין פצצה בגן ילדים רק כי אבא עם רקע פלילי החליט לשים את הילד שלו? אנחנו חשופים", הוסיפה, ותושב אחר האשים: "בן גביר הבטיח ביטחון ועכשיו מיילל, ולכן גם לא יהיה בטחון. וזה בטח לא קשור לעירייה או לראש העיר".

עוד התייחס למקרה ליעד אילני, ראש האופוזיציה ברמת גן המתמודד לראשות העיר, שקרא לשר לביטחון לאומי ולמפכ"ל "להגביר נוכחות ברחובות העיר רמת גן, שהופכת בשבועות האחרונים לבירת פשע חדשה בישראל. אני קורא למנכ"ל העירייה, ששימש עד לפני מספר שנים כמ"מ מפכ"ל המשטרה, לפעול בכל כוחו מול המשטרת ובמקום לשמור על ראש העיר - לשמור על תושבי העיר", אמר.

פצוע בפיצוץ אופנוע ברחוב רש"י, רמת גן, 11 ביוני 2023. תיעוד מבצעי, מד"א
זירת הפיצוץ, היום/מד"א, תיעוד מבצעי

ד"ר שחף שיבר, מנהלת המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים בילינסון, סיפרה כי "לבית החולים הגיעו היום שני פצועים מהפיצוץ ברמת גן. שניהם במצב קל ועם פגיעות של רסיסים בגפיים ובראש. אחד מהם שוחרר לביתו, והפצוע השני ישוחרר בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully