וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר חשוד כי ביצע מעשה מגונה בבנו בן ה-8

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 22:05

על פי כתב האישום, השוטר נכנס אל חדרו של בנו כשהוא ישן, וביצע בו מעשה מגונה בזמן שגלש באתר לשיחות בנושאים מיניים. המחלקה לחקירת שוטרים חוקרת את המקרה ומבקשת להורות על מעצר הנאשם עד תום ההליכים

בווידאו: אונס בת השנתיים: בן 17 מבית שמש הואשם במעשה סדום בפעוטה/רוני כנפו

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שוטר בגין ביצוע מעשה מגונה בבנו בן ה-8. מח"ש מבקשים את הארכת מעצרו של החשוד.

על פי כתב האישום, לפני כחודשיים שהה הנאשם בחדרו של בנו בן ה-8, שישן באותה עת במיטתו ללא חולצה. השוטר גלש מכשיר הטפון שלו באתר המשמש בעיקר לשיחות בנושאים מיניים, ובמהלך התכתבות עם גברים, ובעוד מצלמת הטלפון פועלת, ביצע מעשה מגונה בבנו.

כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד נעמה לזמי ונחקר על ידי מח"ש, מייחס לנאשם ביצוע עבירה של מעשה מגונה באדם שהוא קטין ובן משפחה. המחלקה לחקירות שוטרים מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
שוטר ביצע מעשים מגונים בבנו/דוברות משטרת ישראל

שלשום, הוגש כתב אישום נגד השוטר מני בן-גיי, לאחר ביצע מעשים מגונים בשוטרת המשרתת עמו ביחידה. על פי האישום, בן-גיי נישק את השוטרת בניגוד לרצונה, ביקש ממנה שתשלח לו תמונות שלה בבגד ים והציע לה הצעות בעלות אופי מיני, למרות שסירבה פעם אחר פעם.

מני בן-גיי מואשם כי שלח לשוטרת, זמן קצר לאחר הגעתה ליחידה, מסרונים בהם הציע להפגש מחוץ לשעות העבודה, תוך שאמר לה כי ביחידה "אנחנו לא יכולים לעשות דברים ובחוץ כן יכולים". על אף שסירבה, בן-גיי הציעה לה להיפגש עמו לבד.

לאחר מכן, במהלך משמרת משותפת נגע הנאשם בשוטרת בירך והפסיק רק כשמישהו נכנס לחדר. ימים ספורים לאחר מכן הטיחה בפניו השוטרת את מעשיו והוא בתגובה אמר לה לא לספר על כך לאף אחד. לאחר שהשוטרת מסרה תלונה במחלקה לחקירות שוטרים הנאשם ניסה לדלות ממנה מידע על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully