וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריד, ליטף ונישק בניגוד לרצונה: שוטר מואשם במעשים מגונים בשוטרת כפופה לו

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 14:21

כתב אישום הוגש נגד מני בן-גיי בגין הטרדה מינית של שוטרת ששירתה איתו ביחידה והוא היה אמון עליה. לפי האישומים, השוטר הציע למתלוננת הצעות מיניות פעם אחר פעם, למרות שסירבה. בהמשך ביקש מהמתלוננת לשלוח לו תמונות שלה בבגד ים, ואף ניסה לדלות ממנה מידע על תלונתה

בווידאו: 15 שנות מאסר לצעיר מבאר שבע שהורשע בעבירות מין בילדים/יואב איתיאל

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד השוטר מני בן-גיי, לאחר ביצע מעשים מגונים בשוטרת המשרתת עמו ביחידה. על פי האישום, בן-גיי נישק את השוטרת בניגוד לרצונה, ביקש ממנה שתשלח לו תמונות שלה בבגד ים והציע לה הצעות בעלות אופי מיני, למרות שסירבה פעם אחר פעם.

ימים ספורים לאחר הגעת המתלוננת ליחידה, שלח לה הנאשם מסרונים בהם הציע לה להיפגש עמו מחוץ לשעות העבודה תוך שאמר לה כי ביחידה "אנחנו לא יכולים לעשות דברים ובחוץ כן יכולים". על אף שסירבה, בן-גיי הציעה לה להיפגש עמו לבד ברכבו. בחודשים אחר כך המשיך בן-גיי לשלוח לה הודעות והפציר בה להיפגש איתו: "תהיי חיובית".

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה. ארכיון/שלומי גבאי

בן- גיי, היה אמון על השוטרת מעת לעת ובמהלך משמרת משותפת נגע בה בירך והפסיק רק כשמישהו נכנס לחדר. ימים ספורים לאחר מכן הטיחה בפניו השוטרת את מעשיו והוא בתגובה אמר לה לא לספר על כך לאף אחד. לאחר שהשוטרת מסרה תלונה במחלקה לחקירות שוטרים הנאשם ניסה לדלות ממנה מידע על כך.

בדצמבר האחרון נעצר שוטר בחשד שפגע מינית בצעירה שהגיעה להתלונן בתחנת משטרה. על פי החשד, השוטר ליווה את הצעירה לביתה, שם ביצע בה מעשים מגונים, וניסה למנוע ממנה להגיש תלונה נגדו.

מהחקירה עלה כי הצעירה הגיעה להתלונן על עבירות חמורות, השוטר החשוד ניגש אליה ואמר שכדאי לה להגיש תלונה יום למחרת, והציע להקפיץ אותה לביתה. בתירוץ זה עלה לדירתה ושם תקף אותה מינית. לאחר שיצא מהבית, התקשרה הצעירה להגיש תלונה נגדו, הוא קיבל את הפנייה וניסה למנוע ממנה את הגשתה.

ממשטרת ישראל נמסר: "עם הפתיחה בחקירה הוצא השוטר לחופשה כפויה. אתמול התקבל כתב האישום במשטרת ישראל, ובהתאם לכך, יישקל המשך שירותו של השוטר, כמקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully