וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך החדשה בצפון ל"פתרון סכסוכים": הצתת כלי רכב

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 18:41

שני כתבי אישום הוגשו בימים האחרונים נגד תושבי איכסאל בגין הצתת כלי רכב. הראשון, בו נאשם תושב המועצה המקומית בן 38 נוגע לסכסוך שאיבד שליטה על רקע הליך גירושים, המקרה השני התפתח בעקבות עימות בנשא חניה בין קרובי משפחה. המשטרה: "אחת העבירות המסוכנות ביותר"

בווידאו: הצתת רכבים כאמצעי ל"פתרון סכסוכים"/דוברות משטרת ישראל

שני כתבי אישום שהוגשו בימים האחרונים בבית המשפט המחוזי בנצרת עוסקים במקרים של הצתת רכבים במסגרת עימותים. כתב האישום הראשון נוגע לסכסוך שפרץ על רקע הליך גירושים, ממנו עולה כי עורסאן זרזור, בן 38 מאיכסאל החליט להתנכל לגרושתו ולקרוביה.

במקרה אחד התנגש בכוונה זרזור במכונית אחיה של הגרושה, שעמדה בחניה וגרם לה נזק. כעבור שלושה ימים הגיע לפנות בוקר סמוך לבית הוריה של גרושתו, הצית עגלה של שכני ההורים ועליה ציוד. האש אחזה גם ברכב שאליו הייתה רתומה העגלה וברכב נוסף, גם עמוד חשמל סמוך נפגע ובשכונה נגרמה הפסקת חשמל. אחר כך הצית את מכונית אחיה של גרושתו, אולם בעל הרכב הבחין באש והספיק לכבות אותה לפני שהתפשטה.

רבע שעה אחרי ההצתות התפתח עימות במקום, והנאשם שחרר מידיו את הרצועה אליה היה קשור הכלב שלו. הכלב התנפל על אחד האנשים שהיו במקום, ונשך אותו בירכו. הננשך פונה לקבלת טיפול רפואי, השוטרים עצרו את החשוד ובתום חקירה הוגש נגדו שלשום כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז צפון.

הרכב שהנאשמים שרפו. מתוך תיק החקירה, עיבוד תמונה
רכב שרוף. ארכיון/עיבוד תמונה, מתוך תיק החקירה

המקרה הנוסף אירע גם כן באיכסאל כעבור מספר ימים, מדובר בפרשה במסגרתה עצרו שוטרי המחוז הצפוני את אחמד דראושה, בן ה-25, בגין חשד לניסיון הצתת מכוניתו של בן דודו על רקע ויכוח בנושא חניה וחסימת מעבר בין בתיהם. המקרה התרחש ב-1 ביוני בשעה 1:30 לפנות בוקר, למקום הוזנקו שוטרי המחוז הצפוני שפתחו בחקירה ובסריקות לאיתור החשוד בניסיון ההצתה ובפעילות מהירה הוא אותר ונעצר סמוך למקום. בסיום חקירת המשטרה הגישה פרקליטות מחוז צפון כתב אישום נגד דראושה בשבוע שעבר.

עוד בוואלה!

משרד הבריאות מזניח את ערכות האונס - ואנסים עלולים לצאת לחופשי

לכתבה המלאה

במשטרה אמרו כי "עבירת ההצתה נחשבת לאחת מהעבירות המסוכנות ביותר, בשל הסכנה הקיימת לנפש ולרכוש, האש עלולה מטבעה להתפשט ולכלות רכוש רב ואף לגרום למוות. משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה במישור הסמוי והגלוי בכדי להגיע לאותם עבריינים ולהביאם לדין במטרה לשמור על ביטחון התושבים ורכושם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully