וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: אישה "מתה" התעוררה בהלוויה ודפקה מתוך ארון הקבורה

14.6.2023 / 0:08

קשה לדמיין את האושר והבלבול שחש בנה של המנוחה כששמע דפיקות המגיעות מארון הקבורה שלה. כשנפתח הארון הוא גילה שאימו חיה ונושמת: "היא לאט לאט מתחילה להגיב"

אישה "מתה" התעוררה בזמן הלווייתה באקוודור/טוויטר

בתיעוד יוצא דופן נראים חובשים מטפלים באישה בארון הקבורה שלה - רגע לפני שנקברה בחיים אחרי שטעו לחשוב שהיא מתה. המשפחה האבלה נותרה המומה לאחר שמונטויה, בת 76, שבה להכרה במהלך הלווייתה, שנערכה בעיר באבאיויו שבאקוודור ביום שישי האחרון. הם הבחינו שהמנוחה עדיין בחיים לאחר שששמעו דפיקות מהחלק הפנימי של ארון הקבורה.

בסרטון ניתן לראות חובשים המטפלים במונטויה לאחר שיקיריה הבינו שהיא עדיין בחיים, היא מוצאת מהארון ומונחת על אלונקה. "יד שמאל שלה הכתה בצד של הארון והוא רעד", אמר בנה של מונטויה, גילברט בלבראן, לתקשורת המקומית, לפי Jam Press.

בלבראן טוען כי אמו "התעוררה לחיים" רק ארבע שעות לאחר שהוכרז מותה - כשהבודק הרפואי אף סיפק למשפחה תעודת פטירה בה סיבת המוות נרשמה כדום לב.

צפו ברגע הבלתי יאומן:

לדברי בלבראן, דום הלב שעברה גרם לה לסבול מקטלפסיה - מצב נוירולוגי דמוי טראנס המאופיין בקשיחות הגוף והשרירים, ירידה ברגישות לכאב ותפקודי גוף איטיים יותר כמו נשימה. כתוצאה מכך, צוות בית החולים האמין ככל הנראה שהיא נפטרה.

מונטויה מטופלת כעת באותו בית חולים שהכריז על מותה - ובנה מעדכן שמצבה יציב. "אמא שלי מחוברת לחמצן. הלב שלה יציב", הוא הודיע, "הרופא לחץ את ידה והיא הגיבה. הם אומרים לי שזה סימן טוב כי זה אומר שהיא לאט לאט מתחילה להגיב. עכשיו, אני רק מבקש שהבריאות של אמי תשתפר. אני רוצה אותה בחיים ולצידי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

זו לא הפעם הראשונה:
צעקות מתוך הקבר: נקברה בטעות בחיים וניסתה להימלט במשך 11 ימים
זה אמיתי?! הרגע המצמרר בו גופה מנופפת לשלום מתוך הקבר
נקבר בעודו בחיים, חולץ באמצע ההלוויה - ומת שוב


בעוד שבאלברן תיאר את האירוע כ"נס מאלוהים" ואמר שהוא "עדיין מנסה לעכל את מה שקרה שם" - משרד הבריאות של אקוודור הקצה צוות טכני שיחקור מדוע תעודת פטירה הוצאה בטעות.

  • עוד באותו נושא:
  • מוות
  • קבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully