וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעקות מתוך הקבר: נקברה בטעות בחיים וניסתה להימלט במשך 11 ימים

21.2.2018 / 11:32

רוסנג'לה אלמיידה דוס סנטוס, בת 37 מברזיל, הגיעה לבית החולים, הוכרזה כמתה אחרי דום לב ונקברה באדמה למחרת, אף שכלל לא נפטרה. היא ניסתה לצרוח ולהימלט במשך שבוע וחצי, אך ללא הועיל

צילום מסך

בית קברות בברזיל הפך לאחרונה לזירה של טירוף, כאשר אישה בת 37 שהוטמנה בתוך ארון קבורה כלל לא הלכה לעולמה. מדובר ברוסנג'לה אלמיידה דוס סנטוס, שהוכרזה כמתה בבית חולים ב-28 בינואר, אחרי שחוותה דום לב פעמיים, ונקברה למחרת.

אלא ששבוע וחצי לאחר מכן, אנשים שגרו ליד בית הקברות הודיעו למשפחתה שהם שומעים צעקות ודפיקות בוקעות מתוך הקבר. "כשעברתי ליד הקבר שמעתי דפיקות מבפנים", אמרה עקרת בית בשם נטליבה סילבה, שמתגוררת ליד בית הקברות. "חשבתי שהילדים שמסביב לבית הקברות מנסים למתוח אותי. אחר כך שמעתי שתי גניחות, ואז זה נפסק".
למרבה הצער, כשהארון נפתח מחדש זה כבר היה מאוחר מדי: הפעם דוס סנטוס כבר לא היתה בין החיים, אולם גופה עדיין היה חם - עדות לכך שנאבקה וניסתה להימלט מארון הקבורה עד זמן לא רב לפני כן.

עוד בנושא:

אישה התעוררה בארון קבורה ושאלה את הקברן "איפה אני?"
המת חזר לחיים רגע לפני שנקבר - והחל לבכות בארון

אישה שנקברה בחיים בברזיל. יוטיוב, צילום מסך
איזה פחד. ארון הקבורה נפתח/צילום מסך, יוטיוב

כמו כן, התגלה שצמר הגפן שהושם באוזניה ובנחיריה של דוס סנטוס הוצא, ועל ידיה ומצחה היו פציעות, הוכחה נוספת לכך שניסתה לפלס את דרכה החוצה. המסמרים שהחזיקו את הארון היו עקומים, ובתוכו ניתן היה למצוא גם דם ושריטות על הדפנות. בקיצור - רוסנג'לה עשתה ככל יכולתה כדי לשוב לחיים, אך ללא הועיל.

"500 איש הגיעו לבית הקברות, כולם רצו לראות מה קרה. הרבה אנשים נגעו ברגליים שלה וכולם ראו שהיא עדיין היתה חמה. היא אפילו לא הספיקה להתקרר", אמרה אנה פרנסיסקו דיאז, שגרה בסמוך לבית הקברות.

אחותה של המנוחה, איסמרה אלמיידה, אמרה: "אנחנו לא רוצים להאשים אף רופא ולא לגרום לבעיות, אבל ראינו את המצב. לא הגיוני שאדם יכול להיקבר למשך 11 יום ועדיין להישאר חם". בתקשורת הברזילאית דווח שחקירה בנושא כבר נפתחה.

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully