וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המת חזר לחיים רגע לפני שנקבר - והחל לבכות בארון

במשך שלושה חודשים שכב גבר בן 45 במצב תרדמת, עד שבבית החוחלים הודיעו למשפחתו כי הוא נפטר. במהלך ההכנות לקבורה הם הופתעו למשוע קולות צפצוף מהארון וגילו אותו שם בחיים

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

גבר שמותו נקבע על ידי רופאיו – הלך לבכות ולהתנשם בכבדות בתוך ארון הקבורה שלו – בזמן שמשפחתו עמדה לקבור אותו.

גואו לי הסיני בן ה-45 הוא מעשן כבד שמחסל שתי קופסאות סיגריות ביום. לפני כשלושה חודשים הוא יצא לטיול עם חברים ובמהלכו קרס והתעלף.. "ישבנו ושתינו וכמובן שלי עישן, כשלפתע נפלה לו סיגריה על הרצפה, אבל כשהוא התכופף להרים אותה הוא התעלף", סיפר אחד מחבריו. "בהתחלה חשבנו שהוא סתם צוחק עלינו, אבל כשהבנו שהוא לא נושם מיהרנו לקרוא לאמבולנס".

בבית החולים נמצא כי הוא סובל מדימום מוחי, הוא נכנס לתרדמת והרופאים קבעו כי ישנם רק חמישה אחוזים שהוא יצא ממנה. לאחר שלושה חודשים במצב הזה, קיבלה אשתו שיחה מבית החולים בה נמסר לה כי בעלה נפטר. "זה היה מאוד עצוב, למרות שציפינו שזה יקרה וידענו שהוא לא יישאר איתנו תמיד" ,היא שיחזרה, "אבל בזמן שהתכוננו לקבור אותו, פתאום שמענו קולות צפצוף מהארון וכשפתחנו אותו – ראינו דמעות בעיניים שלו".

הם מיהרו להחזיר אותו לבית החולים, שם הצוות ההמום קיבל אותו חזרה למחלקת הטיפול הנמרץ. דובר מטעם בית החולים מסר: "מעולם לא ראינו דבר כזה. כעת הוא יהיה תחת מעקב רפואי תמידי עד שהוא יתאושש ואז נוכל לנסות להבין כמה נזק נגרם למוחו. סביר להניח שהדיבור שלו, הזכרונות ויכולת התנועה נפגעו קשות". אבל - לפחות הוא לא מת.

עוד בנושא
אל תקברו אותה: הסבתא "חזרה מהמתים" בפעם השנייה

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • קבורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully