וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' לקרן מרציאנו: "רק חסר לי עוד משפט במרוקאית שיגרוף לייקים"

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 10:19

שר האוצר תקף את העורכת הכלכלית של חדשות 12 בעקבות דיווח שלה על היחלשות הדולר: "זו התחזקות השקל, אתם מנסים לעשות שטיפת מוח". מרציאנו: "לא ייאמן איך הטור שלי על האולפנה הוציא אותך מדעתך, מקווה שתתגאה במדיניות הכלכלית כמו שאני גאה במורשת המרוקאית שלי"

בוידאו: סמוטריץ' לא יודע אנגלית, אני גאה בלשון הקודש ובשפה העברית/ערוץ הכנסת

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תקף היום (שלישי) את העורכת הכלכלית של חדשות 12, קרן מרציאנו, בעקבות דיווח שלה שלווה בכיתוב על היחשלות הדולר. "תרשי לי לתקן לך. זה לא הדולר נחלש, זה השקל מתחזק", כתב סמוטריץ'. "מבין שקשה לכם בתקשורת ואתם מנסים באיזו שטיפת מוח לדבר תמיד על ירידות והיחלשות של הכלכלה הישראלית, אבל האמת יותר חזקה מכם".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' במסיבת עיתונאים 14 במאי 2023. לע"מ, אתר רשמי
"שטיפת מוח". סמוטריץ'/אתר רשמי, לע"מ

בתגובה, כתבה מרציאנו: "אנסח מחדש את הידיעה - השקל מתחזק בעקבות הכוונה לחוקק את הרפורמה המשפטית. המדיניות האחראית של שר האוצר הובילה לזינוק בהשקעות בהיי טק, עלייה בהכנסות המדינה ממסים ותשואה עודפת של הבורסה. בנוסף, הטיפול הנחוש של השר ביוקר המחיה בלם את האינפלציה. עכשיו זה בסדר?".

עוד בוואלה!

סמוטריץ': "לא יודע אנגלית, אני גאה בלשון הקודש ובשפה העברית"

לכתבה המלאה
קרן מרציאנו בכנס השנתי ה-19 של ארגון היועמ״שים, אוניברסיטת תל אביב, 5 ביולי 2022. ראובן קסטרו
"גאה במורשת המרוקאית שלי". קרן מרציאנו/ראובן קסטרו

שר האוצר ענה לכתבת וכתב לה: "משתפר. רק חסר לי עוד משפט במרוקאית שיגרוף לייקים, יטשטש את האג'נדה ואת אפס המקצועיות שלך וייתן תחושה שאת מחוברת אל העם".

מרציאנו לא נשארה חייבת, וחתמה: "לא ייאמן איך הטור שלי על האולפנה הוציא אותך מדעתך. עכשיו הכול מובן. מקווה בשבילך ובשביל כלכלת ישראל שיום אחד תהיה גאה במדיניות הכלכלית שלך כמו שאני גאה במורשת המרוקאית שלי. וזהו, לא אגיב יותר, נראה לי שהגיע הזמן לעבוד היום".

חברת הכנסת שרון ניר הגיבה לדבריו של סמוטריץ' וכתבה: "משפט במרוקאית לא גורף לייקים כמו מופע 'הגרנזמייזר' המביש שלך באנגלית. גזען".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully