וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ': "לא יודע אנגלית, אני גאה בלשון הקודש ובשפה העברית"

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 21:01

שר האוצר הודה במהלך דיון בכנסת כי אינו יודע לדבר אנגלית, למרות, שלדבריו, עשה חמש יחידות. סמוטריץ' סיפר כי למד לקח מהפעם הקודמת שבה ניסה לדבר אנגלית, ובכנס OECD שהשתתף בו לאחרונה החליט לדבר עברית. "אני אגלה לכם סוד - לא קרה כלום"

בוידאו: סמוטריץ' לא יודע אנגלית, אני גאה בלשון הקודש ובשפה העברית/ערוץ הכנסת

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר היום (שני) במהלך דיון בכנסת על יוקר המחייה כי הוא לא מבין בדבר אחד - אנגלית. "אני לא יודע אנגלית", הודה יו"ר מפלגת הציונות הדתית. "אגב למדתי ליבה, עשיתי 5 יחידות בגרות, לא יודע אנגלית, תצחקו ותסתלבטו עליי. בואו נדבר כלכלה". השר התייחס למקרה שבו כשל בלשונו כשדיבר באנגלית בנאום בארצות הברית.

סמוטריץ' הסביר כי למד לקח מנאומו הקודם שנשא באנגלית - והפעם, כנשכח בכנס של ה-OECD, החליט לדבר בעברית. "אמרתי להם בהתחלה באנגלית - 'אני מתנצל', ודיברתי עברית. למדתי, לא קרה כלום. מנכ"ל הארגון מדבר צרפתית, הצרפתים יש להם גאווה לאומית. אני צריך להיות גאה בלשון הקודש ובשפה העברית, אני אגלה לכם סוד - לא קרה כלום", אמר.

בצלאל סמוטריץ' במליאת הכנסת - הצבעות על התקציב. 23 במאי 2023. נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
סמוטריץ' בכנסת/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ'

מוקדם יותר היום האשים את הממשלה הקודמת במצב הכלכלי ויוקר המחייה בישראל. לדבריו, "בשנה וחצי בלבד הממשלה הקודמת הספיקה לעשות מהלכים קשים שפגעו קשות באזרחי ישראל. כשמוסיפים לזה את המשבר העולמי שפוקד את כל כלכלות העולם, מקבלים את התוצאה איתה אנו מתמודדים עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully