וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה בנאום השר כ"ץ בת"א: "מפגיני החושך צווחו, גידפו וגם ירקו"

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 1:25

מפגינים נגד המהפכה המשפטית ניסו לשבש את נאומו של השר בטקס לציון 100 שנים להדלקת החשמל הראשונה בתל אביב - הם קראו קריאות גנאי והרעישו במשרוקיות וזמבורות. לטענת כ"ץ, גם ירקו לעברו: "לא אירתע מאלימות המתחזה לדמוקרטיה"

צעדת מחאה נגד הרפורמה בתל אביב (צילום: אבשלום ששוני)/מעריב

שר האנרגיה והתשתיות, ישראל כ"ץ, טען הערב (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו כי מפגינים "גידפו אותו וירקו" עליו, במהלך השתתפותו בטקס לציון 100 שנים להדלקת החשמל הראשונה בתל אביב. בתמונה שפורסמה ברשתות החברתיות, נראה הג'קט של השר מלוכלכך ביריקות לכאורה, אולם לא נמצא תיעוד של היריקה עצמה.

לאחר שהודיע השר כ"ץ כי יקח חלק בטקס בתל אביב, ארגוני המחאה הודיעו כי יפגינו נגד השר על רקע החלטתה של חברת החשמל לבצע ניתוקי חשמל יזומים בישובים חילוניים על פני דתיים במהלך השרב לפני כשבועיים. מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל ציין אז: "ישובים בהם יש תושבים דתיים לא נותקו מרשת החשמל כדי לא לפגוע בהם בשבת".

סימני יריקה על החליפה של השר ישראל כץ אחרי הטקס בתל אביב, 11 ביוני 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"מפגיני החושך צווחו וגידפו ומסתבר שבסוף גם ירקו"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הטקס נערך במעמד ראש העיר רון חולדאי ומנכ"ל חברת החשמל. במהלכו שחזרה חברת החשמל את הפעלת פנסי הרחוב הראשונים של ישראל. המפגינים שהגיעו לטקס בכיכר מגן דוד, קראו קריאות גנאי לעבר השר והממשלה. ואף ניסו לשבש את נאומו, באמצעות משרוקיות וזמבורות.

אולם, כאמור לטענת השר כ"ץ, המפגינים גם ירקו לעברו. "השתתפתי הערב בטקס הדלקת האור במלאת 100 שנים להדלקת החשמל הראשונה בתל אביב", צייץ השר כ"ץ בחשבון הטוויטר שלו, "ממול ניצבו מפגיני החושך שצווחו וגידפו ומסתבר שבסוף גם ירקו. לא אירתע מאלימות המתחזה לדמוקרטיה. אמשיך לבנות את המדינה עפ"י דרכי וחזוני".

שר הביטחון, יואב גלנט, התייחס בחשבון הטוויטר שלו לאירוע וכתב: "מגנה בשאט נפש את אלימות המפגינים כלפי חברי שר האנרגיה ישראל כץ. אלימות מכל סוג היא דבר מסוכן ופסול, המחייב טיפול מחמיר של גורמי האכיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully