וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלב קרס בדיסני: תומכי מושל פלורידה הניפו כרזות נאציות מחוץ לפארק

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 7:51

כמה מפגינים שהניפו שלטים שבהם הופיעו בין היתר צלבי קרס התאספו מחוץ לפארק באורלנדו, על רקע העימות הממושך בין דסנטיס לבין החברה. "זאת פלורידה של דסנטיס, שבה הנאצים מגיעים לדיסני"

הפגנה עם שלטים נאציים מחוץ לוורלד דיסני/טוויטר

קבוצת מפגינים הניפה אתמול (שבת) כרזות נאציות מחוץ לפארק דיסני וורלד באורלנדו, פלורידה, ונשאו כרזות תמיכה במושל רון דסנטיס המנהל מאבק מר עם החברה ומתמודד על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית.

בסרטונים ובתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות נראית קבוצת המפגינים הקטנה בסמוך לשלט המכוון לכביש הכניסה לפארק, אחד מאתרי התיירות הפופולריים בארצות הברית. על הכרזות והשלטים הופיעו סמלים נאציים, כולל צלב קרס, וכן הודעות תמיכה בקמפיין הבחירות של דסנטיס.

מפגינים עם כרזות נאציות מחוץ לפארק וורלד דיסני, אורלנדו, פלורידה, ארה"ב, 10 ביוני 2023. טוויטר, צילום מסך
המושל סירב לגנות בעבר שימוש בסמלים נאציים בהפגנות. המחאה מחוץ לוורלד דיסני, אתמול/צילום מסך, טוויטר

אנה אסקמני, חברת המפלגה הדמוקרטית שמייצגת את אזור אורלנדו בבית הנבחרים של פלורידה, הייתה בין הראשונים שהעלו לרשת תיעוד מההפגנה. "נאצים מחוץ לדיסני וורלד עכשיו, מבחיל ביותר", כתבה בטוויטר.

דניאל אולפלדר, המועמד הדמוקרטי במרוץ לתובע הכללי של פלורידה שהתקיים בשנה שעברה, כתב: "זאת פלורידה של דסנטיס, שבה הנאצים מגיעים לדיסני".

המושל, היריב העיקרי של דונלד טראמפ בפריימריז הרפובליקניים שיתקיימו בשנה הבאה, לא הגיב על התקרית אתמול אך בעבר הוא סירב לגנות הפגנות דומות שבהן הונפו שלטים עם סמלים נאציים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully