וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על חם, רגע לפני חיסול: חוליית מתנקשים חמושים נעצרה בשטח בית חולים בנצרת

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 17:14

שוטרי מחוז צפון לכדו 3 מתנקשים שתכננו חיסול בתוך שטח בית החולים האיטלקי בנצרת. השוטרים הגיעו למקום לאחר דיווח והבחינו ברעולי פנים בדרכם החוצה מרכב גנוב, כשבידיהם שני אקדחים טעונים. השוטרים עצרו את החמושים בנשקים שלופים

בנשקים שלופים- המשטרה עצרה חוליית מתנקשים חמושים בשטח בית חולים/משטרת ישראל

חוליית מתנקשים נעצרה על חם בתוך שטח בית חולים, רגע לפני חיסול. שוטרי מחוז צפון לכדו היום (ראשון) שלושה מתנקשים שתכננו חיסול בתוך שטח בית החולים האיטלקי בנצרת.

שוטרי מחוז צפון ולוחמי משמר הגבול בנצרת קיבלו דיווח על רכב חשוד שחונה בחניית בית החולים האיטלקי שבנצרת, ובתוכו כמה אנשים חשודים. השוטרים הגיעו למקום והבחינו בשלושה רעולי פנים בדרכם החוצה מהרכב, כשבידיהם שני אקדחים טעונים. השוטרים עצרו את החמושים בנשקים שלופים.

בנשקים שלופים: שוטרי מחוז צפון עצרו חוליית מתנקשים חמושים בתוך שטח בית החולים האיטלקי, נצרת. (מחוז צפון-מרחב עמקים), דוברות משטרת ישראל
הנשק שנתפס בידי החשודים/דוברות משטרת ישראל, (מחוז צפון-מרחב עמקים)

מחקירת המשטרה עלה כי הרכב של החולייה הוא גנוב, שעליו היו לוחיות זיהוי שנגנבו מרכב אחר. ברכב נמצאה מברגה להחלפת מספרים מהירה ומיכל דלק, שככל הנראה אמור היה לשמש להצתת הרכב לאחר הרצח והימלטות.

האירוע מזכיר את חיסול פנחס בוחבוט ב-1999, שנרצח בבית החולים שיבא בתל השומר. באחד הבקרים של חודש ספטמבר באותה שנה, הגיעו למרכז הרפואי שני גברים במדי משטרה, והציגו את עצמם כקציני משטרה שבאו לחקור את בוחבוט האב. הם ירו כדור אחד בראשו של העבריין, ונמלטו. בוחבוט שהה בבית החולים כיוון ששבועיים קודם לכן מתנקש חסם את דרכו בעת שנסע במכוניתו עם בנו הפעוט באשקלון, ירה לעברו ופצע אותו. הבן נפגע באורח קל משריטת קליע בעת ניסיון ההתנקשות במכונית. מחקירת המשטרה עלה כי המחסלים בבית החולים נשלחו על ידי האחים פריניאן כדי "לסגור חשבון" עם בוחבוט האב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully