וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האחים בחיים לא איימו עליה": אביה של הנרצחת מהצפון מכחיש את האשמותיה

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 15:36

שרית אחמד בת ה-18 מכסרא, שנורתה למוות ביום שישי התלוננה בעבר על איומים מצד אחיה, בני ה-32 ו-28, שאף הורשעו ונגזרו עליהם מאסרים. אבל אביה טוען כי חברה הסיתה אותה להתלונן, הכחיש את ההאשמות על התנכלות במשפחה וטען כי תמכו בה והיה לה טוב

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר בזירת הירי ביפיע/אלי אשכנזי

שרית אחמד בת ה-18 מכפר כסרא נורתה למוות בשישי האחרון בצומת כישור שבגליל המערבי. בשנים האחרונות, סבלה שרית מרדיפות ואיומים מצד שני אחיה, בני ה-32 ו-28, שאף נעצרו בעבר והוגש נגדם כתב אישום. אך אביה הכחיש היום (ראשון) בראיון לוואלה את ההאשמות על התנכלות במשפחה, וטען כי הם תמכו בה והיה לה טוב.

מבדיקה ראשונית לאחר הרצח, עלה כי שרית ישבה ברכבה בצומת כשנורתה בפלג גופה העליון. המשטרה פתחה בחקירה והחלה בסריקות לאיתור מבצעי הירי שטרם זוהו. צוותי מד"א ביצעו בה פעולות החייאה, ופינו אותה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם קבעו את מותה.

ב-2020, כשהייתה בת 16, הגישה שרית תלונה במשטרה בטענה שאחיה איימו על חייה והשניים נעצרו. במרץ 2021, הורשעו השניים בכך שאיימו על שרית באופן חוזר ונשנה. לפי גזר הדין, זאת לאחר גילו את נטייתה המינית ועל קשר רומנטי שניהלה "בניגוד לדעת המשפחה ולמקובל". לפי כתב האישום שהוגש נגדם, האיומים התגלעו באוקטובר 2020.

שרית אחמד שנרצחה בגלל נטייתה המינית. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נרצחה בשישי האחרון. שרית אחמד (באדיבות עמאר אסאדי)/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אביה של שרית הכחיש את ההאשמות נגד האחים בגזר הדין וכתב האישום. לדבריו, אחיה של שרית מעולם לא איימו עליה, והיא אמרה זאת לאחר ששוכנעה על ידי הבחורה שחטפה אותה. "כשהיא הייתה בת 16 מישהי הגיעה לבית וחטפה אותה בשעות הלילה", סיפר האב. "אחרי שנתיים, שרית חזרה לבית בכוחות עצמה, אף אחד לא הכריח אותה. מאז שיצאה מהמעון לפני שבעה חודשים בגיל 18, הראשון שהתקשרה אליו ביציאה מהמעון זה אח שלה, הוא הביא אותה הביתה".

האב המשיך וסיפר על ההתמודדות עם שרית. "מאז, הבנו את הבעיה שלה. זו לא בעיה, ככה היא נולדה. מה לעשות, התמודדנו עם זה ותמכנו בה. התחלנו לעשות מה שרצתה כדי שתחיה כמו בן אדם. ביקשה רישיון נהיגה - עשיתי לה, ביקשה אוטו - קניתי לה, רצתה לצאת לחו"ל - שלחתי אותה עם אחותה. רצתה ללמוד במכללת העתיד - היא למדה. ביום שבת היה אמור להיות לה מבחן. אין דבר שהיא ביקשה ולא עשינו. לא אני, לא האחים, ולא המשפחה".

עוד בוואלה!

"תשתי רעל, עדיף לך": לפני שנרצחה, אחיה של שרית איימו על חייה בשל נטייתה המינית

לכתבה המלאה
נערה שאוימה על רקע נטייתה המינית נורתה למוות בגליל המערבי. צילום: דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
זירת הירי בגליל המערבי, שישי האחרון/דוברות משטרת ישראל, צילום: דוברות משטרת ישראל

עוד סיפר האב כי האחים נמצאים כעת בבית ולא נעצרו על ידי המשטרה. לטענתו, הוא לא יודע מה קרה. "זה תלוי במשטרה, הם צריכים לחקור מי מחלק את הנשקים בידי הצעירים וצריכים לדאוג לזה. מישהו בא לפני שנתיים ועשה לנו בעיות בעסקים, זרק מטען לעסק. שילכו לחפש אותם".

בהמשך הבהיר האב כי ידעו ששרית לסבית. "האחים שלה ואנחנו התמודדנו עם זה", הדגיש. "חיינו עם זה ועזרנו לה, היא נתמכה וחיה טוב בבית. שכל בחורה במדינה שלנו תחיה כמו שהיא חיה בבית. לא היה רצח ולא היה בלאגן ושום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully