וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בנתב"ג: 21 בעלי חיים מוגנים נמצאו במזוודה של גבר ממרכז הארץ

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 12:09

הגבר נתפס בנתב"ג ונחשד בהברחת בעלי החיים המוגנים לארץ, ללא תעודות בריאות והיתרי יבוא כנדרש. החשוד הועבר לחקירה ביחידה המרכזית של משמר הגבול, החיות שנתפסו הועברו לידי השירות הוטרינרי לטיפול ובהמשך יוחזרו לארץ המקור שלהן

בווידאו:רשות המיסים ושוטרי מחוז צפון תפסו רכבים בקרב מחוללי פשיעה וחייבי מס במג'ד אל כרום, בענה, דיר אל אסד, משהד, טורען וכפר כנא, 31 במאי 2023/משטרת ישראל ורשות המיסים

גבר ממרכז הארץ נעצר אתמול (שבת) בנתב"ג עם 21 חיות מוגנות שנמצאו במהלך חיפוש במזוודתו. החיות שנתפסו הועברו לידי השירות הוטרינרי לטיפול ובהמשך יוחזרו לארץ המקור שלהן. החשוד הועבר לחקירה ביחידה המרכזית של משמר הגבול.

הברחת בעלי החיים סוכלה על ידי לוחמי מג"ב פקחי רשות הטבע והגנים ובודקי המכס בנתב"ג. בעלי החיים שאותרו בפעילות מוגדרים בחוק כמוגנים, ללא תעודות בריאות והיתרי יבוא כנדרש. הבאתם אף יוצרת סיכון אקולוגי להכנסת מחלות ומינים זרים למדינה.

לוחמי מג״ב, פקחי רט״ג ובודקי המכס באולם הנוסעים בנתב"ג סיכלו הברחת בעלי חיים מוגנים לישראל. רשות הטבע והגנים
בעלי החיים שאותרו במזוודה, אתמול/רשות הטבע והגנים
לוחמי מג״ב, פקחי רט״ג ובודקי המכס באולם הנוסעים בנתב"ג סיכלו הברחת בעלי חיים מוגנים לישראל. רשות הטבע והגנים
בעלי החיים שאותרו במזוודה, אתמול/רשות הטבע והגנים

בחודש שעבר, אנשי המכס והאבטחה של שדה התעופה צ'נאי (Chennai) שבדרום הודו, מצאו בכבודה של אחת הנוסעות 22 נחשים חיים. הברחת בעלי חיים מוגנים אל ומהמדינה היא עניין שכיח ומהווה הפרה של חוק הגנת חיות הבר של הודו, אבל מספרים כאלו טרם נראו בשדה התעופה.

הנוסעת נעצרה לבדיקה שגרתית, לאחר שירדה מטיסה של חברת התעופה אייר אסיה (Air Asia) שהמריאה מקואלה לומפור שבמלזיה. לאחר תשאול קצר בשדה התעופה פתחו אנשי המכס את מזוודתה ומצאו בה את הנחשים החיים - ממינים שונים - בעודם מאוחסנים בתוך מכלי פלסטיק שקופים. לצד הנחשים הוטמנה גם זיקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully