וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירה התהפכה בכנרת, 11 חולצו - בהם תינוקות בני שנתיים ואישה בהיריון מתקדם

עודכן לאחרונה: 10.6.2023 / 19:04

הסירה התהפכה סמוך לחוף סטאי, וצוות סירת החירום של מד"א והשיטור הימי הצליחו לחלץ 7 בני אדם במצב קל - 4 מבוגרים ו-3 ילדים, בהם תינוק כבן שנתיים. בתום כשעה של חיפושים מציל על דוגית איתר את הנעדרים הנותרים - תינוק נוסף כבן שנתיים, שני ילדים ואישה בהיריון

בווידאו: תוצאות המעבדה שהתקבלו עבור רשות המים, מצביעות על הימצאותם של חומרי הדברה אסורים מסוג אינדוסולפן בריכוזים חריגים בדגים ובמים שנדגמו בשפך נחל צלמון לכנרת/פיראס תלחמי רשות המים

סירה שהכילה 11 בני אדם, בהם חמישה ילדים, התהפכה היום (שבת) בכנרת. שבעה חולצו בידי צוותי הצלה במצב קל - ארבעה מבוגרים ושלושה ילדים, בהם תינוק כבן שנתיים. בתום שעה של חיפושים וסריקות מציל חוף דוגית איתר את הנעדרים הנותרים - תינוק בן שנתיים, שני ילדים בגילאי 4-5 ואישה בהיריון מתקדם. הסירה התהפכה סמוך לחוף סטאי.

פרמדיק על סירת טיפול הנמרץ של מד"א, עפרי אדרי, ציין כי הסירה התהפכה כ-400 מטר מהחוף. "הבחנו בגבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם במצוקה במים, מיד הגענו אליהם וחילצנו אותם לסירת מד"א כשהם בהכרה מלאה עם תשישות, חילצנו אותם לחוף סטאי וחזרנו להמשך חיפושים", סיפר והמשיך, "סירה אזרחית נוספת שהייתה באזור חילצה שני ילדים. במהלך הסריקות הבחנו בגבר, אישה ותינוק כבן שנתיים במים, חילצנו גם אותם לסירת מד"א כשהם בהכרה מלאה, סובלים מתשישות והילד סובל מקוצר נשימה קל. העברנו אותם אל חוף עין גב וחזרנו לסריקות נוספות בשטח".

חיפושים אחר נעדר בכנרת, 20 באפריל 2023. דוברות משטרת ישראל, עיבוד תמונה
חיפושים אחר נעדר בכנרת, 20 באפריל 2023/עיבוד תמונה, דוברות משטרת ישראל

לפני כחודשיים צעיר מירושלים נעדר בכנרת כששט על קיאק, קפץ למים ונסחף כתוצאה מרוח חזקה. בתום כארבעת ימי חיפושים, נמצאה גופתו של בן ה-23, ישראל כיסוס. הוא הותיר אחריו אישה ותינוקת בת שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully