וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 33 נעצר כשברשותו שוקר חשמלי ודוקרן סמוך למצעד הגאווה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 16:23

בן ה-33 מוכר למשטרה ממקרים קודמים של איומים לפגיעה בחברי הקהילה הגאה. הוא נתפס על ידי כוחות האבטחה במצעד כשברשותו שוקר חשמלי, דוקרן, גז פלפל וחומר כימי ולפי החשד התכוון לפגוע בצועדים

מצעד הגאווה בירושלים/באדיבות מלי דודקביץ/TPS

גבר בן 33 נעצר היום (חמישי) לאחר שהגיע לאזור מצעד הגאווה בתל אביב כשברשותו שוקר חשמלי, דוקרן, גז פלפל וחומר כימי לא מזוהה. בן ה-33 מוכר למשטרה ממקרים קודמים של איומים לפגוע בחברי הקהילה הגאה ולפי החשד תכנן לפגוע בצועדים. החשוד, תושב תל אביב, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

חשוד וברשותו שוקר חשמלי, דוקרן, גז פלפל וחומר כימי לא מזוהה אותר על ידי בלשי המשטרה
הפועלים במסגרת מערכי האבטחה של מצעד הגאווה בתל אביב,. דוברות משטרת ישראל
הכלים שנתפסו ברשותו של בן ה-33/דוברות משטרת ישראל

המצעד מאובטח על ידי מאות שוטרים, שנפרסו כבר משעות הבוקר לאורך ציר הצעדה וברחובות הסמוכים. המשטרה לא מתירה חניית כלי רכב בציר התהלוכה, ולא מאפשרת להכניס כלי נשק למתחמים. גם במד"א נערכים לאירוע, עם ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, אופנועים, טרקטורונים ואנשי רפואה לאורך המסלול.

בשבוע שעבר, שעות בודדות לאחר מצעד הגאווה בירושלים, שני להט"בים הותקפו סמוך לתחנה המרכזית בעיר על ידי קבוצה גדולה של צעירים שהתגודדה סביבם, תקפה אותם וקראה לעברם קריאות גנאי. רק לאחר שמאבטח של רכבת ישראל נחלץ לעזרתם, הצעירים החלו להתפזר, לא לפני שקיללו אותם וצחקו על הצמד שנראה מבוהל ומפוחד. "יש לי רק שאלה אחת - איך זה לקבל בתחת?", אמר אחד מהצעירים במקום. "לכו הביתה, תחזרו לתל אביב יא בני שרמוטות", הוסיף אחר. במקביל, במשטרה פתחו בחקירת האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully