וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מה שקורה כשלא נותנים לי לראות את הנכדים": משה פרי מואשם ברצח גרושתו רילי

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 11:45

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד בן ה-52, שדקר למוות את זוגתו לשעבר - ביום הולדתה. מהאישום עולה כי בין היתר נהג לעקוב אחריה ולהטריד אותה, כי חשב שהיא מנהלת קשרים עם גברים אחרים. "דקר עם מברג 16 פעמים - וחנק אותה לעיני בנם"

הזירה בראשון לציון שבה נרצחה רילי פרי על ידי הגרוש שלה משה פרי החשוד במעשה./תיעוד מבצעי מד"א

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד משה פרי, תושב ראשון לציון בן 52, בגין רצח גרושתו, רילי פרי, ביום הולדתה. כתב האישום מייחס לו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות ופגיעה בפרטיות.

מכתב האישום עולה כי בחודש מאי האחרון, משה השיג מפתח לדירתה של רילי ללא הסכמתה, וב-12 בחודש ביום הולדתה החליט להמיתה, בין היתר כי חשד שהיא מנהלת קשרים עם גברים אחרים וחש שהיא מונעת ממנו מפגש עם נכדיו וילדיו. משה נכנס לדירתה של רילי בשעת בוקר מוקדמת, כשהיא ערה ובנם המשותף עוד ישן בחדרו, והחל לדקור אותה באמצעות מברג שהביא עימו 16 פעמים בכל חלקי גופה.

הארכת מעצר של משה פרי החשוד ברצח גרושתו רילי פרי, בימ"ש השלום ראשון לציון, 17 במאי 2023. ארז הראל
נהג להתחבר למצלמות הבניין בו התגוררה גרושתו, כדי לעקוב אחריה, משה פרי בביהמ"ש/ארז הראל

עוד עולה מהאישום כי בעודה חבולה ומדממת, רילי החלה לזעוק לעזקה, יצאה אל מרפסת דירתה וצעקה: "הצילו הוא רוצח אותי". כשחזרה פנימה, משה הפיל אותה לרצפת המטבח וניסה לחנוק אותה. בנם, שהתעורר, החלט לבעוט בו תוך שצעק לאימו להתקשר למשטרה. בזמן שהבן אוחז בו, צעק משה לעבר גרושתו: "זה מה שקורה שלא נותנים לי לראות את הנכדים".

בשלב הזה, כך מפורט בכתב האישום, רילי התרוממה ויצאה מהדירה אולם כעבור כמה מטרים התמוטטה בחדר המדרגות. בנה רץ לכיוונה והחל לבצע בה פעולות החייאה. משה ניקה את המברג, השליך אותו מתחת לספה בסלון הדירה, ונעמד לצפות בבנו מבצע ברילי פעולות החייאה.

רילי פרי, חשד שנרצחה בראשון לציון בידי הגרוש שלה משה פרי. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
צעקה לעזרה: "הצילו הוא רוצח אותי"/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

לפי כתב האישום, משה ורילי התגרשו כבר בשנת 2018, אולם רק משנת 2021 עברו להתגורר בנפרד. רילי התגוררה עם בנם המשותף בראשון לציון. במשך כמה חודשים לפני מקרה הרצח, משה היה עוקב אחרי רילי כדי לוודא שהיא לא בקשר עם גברים אחרים ומטריד אותה. בין היתר, מתקשר אליה, גם בשעות הלילה, לפעמים מטלפונים שונים, ומקלל אותה. בנוסף, משה נהג להתחבר למצלמות האבטחה של הבניין בו התגוררה כדי לעקוב אחריה.

באותו יום היא הייתה אמורה לחגוג יום הולדת עם חברותיה. הן שלחו לה ברכות מוקדם בבוקר, ולא הבינו למה היא לא עונה. "אבא שלה רגיל להביא לה כל יום שישי בבוקר עיתון. הוא הגיע ופתאום ראה מלא אמבולנסים, צרחות 'הוא רצח אותה', והבין שמדובר בבת שלו", סיפרה קרובת משפחה לוואלה! יומיים לאחר הרצח. "המשפחה איבדה גם אבא וגם אימא. נמחקה ברגע. בכל אופן אני חושבת שלגרוש לא יהיה שום מקום בחיי המשפחה יותר".

קרוב משפחה נוסף, סיפר לאחר הרצח: "היא הייתה אישה אצילית, אינטליגנטית ברמות מטורפות. נשמה גדולה שעשתה הכול למען הילדים שלה והשקט של כולם. לפני שנתיים התחילו בעיות בנישואים איתו. קנאה מטורפת, בדיקה בטלפון שלה, חיטוטים בפייסבוק שלה. ואז הם התגרשו. אבל כמו שאומרים, ההבדל בין אהבה לאובססיה קטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully