וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירים שאיתרו את הנעדר בירדן נפגשו עם משפחתו: "אלוהים שלח אתכם"

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 22:07

בני משפחותיהם של כאמל אל-טאלקת ומוחמד אלנססרה, שני הסטודנטים הישראלים שלומדים בירדן, אלה שאיתרו את הצעיר שלום רוטבן והחזירו אותו הביתה, נפגשו עם שלום ועם בני משפחתו בביתם בקריית מלאכי: "אתם אנשים טובים"

מפגש בין בני המשפחות של הסטודנטים שאיתרו את שלום רוטבן למשפחתו/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בני משפחותיהם של כאמל אל-טאלקת מערערה ומוחמד אלנססרה מטייבה, שני הסטודנטים הישראלים שלומדים בירדן, אלה שאיתרו את הצעיר שלום רוטבן והחזירו אותו הביתה, נפגשו היום (רביעי) עם שלום ועם בני משפחתו בביתם בקריית מלאכי. אל-טאלקת לא הגיע לפגישה, שכן, הוא נמצא בירדן.

במהלך הפגישה, ההורים של שלום העניקו להם תעודה הוקרה והודו להם: "אלוהים שלח אתכם בגלל שאתם אנשים טובים".

המפגש בין בני המשפחות של הסטודנטים שאיתרו את שלום רוטבן למשפחתו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המפגש בין בני המשפחות של הסטודנטים שאיתרו את שלום רוטבן למשפחתו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רוטבן נמצא לפני קצת יותר מחודש צועד על כביש ליד עמאן, התושבים הירדנים שמצאו אותו הביאו אותו לבית החולים לבריאות הנפש. שם, מתנדבים ערבים-ישראלים הבינו שמדובר בישראלי והצליחו ליצור קשר עם משפחתו. רוטבן נעדר מאז 2 במאי 2021, והיה חשש כבד לחייו. הנשיא יצחק הרצוג טיפל בעניין אישית ומרגע שאותר רוטבן בירדן, פעל בית הנשיא מול בית המלוכה הירדני, לזרז ולהקל את שובו כבר לפני החג והשבת.

בשנת 2012 פגעה רקטה שנורתה מרצועת עזה במבנה בקריית מלאכי, בעקבות הפגיעה נהרגו שלושה מחבריו של שלום שהיה אז בן 13 בסך הכול. הוא הגיע ראשון לזירה, עוד לפני כוחות ההצלה, וראה את חבריו הרוגים. המראות האלו השפיעו עליו עמוקות, ומשפחתו מספרת כי אותו ילד נורמטיבי נכווה קשות מהמראות אותם ראה ומאז לא נשאר אותו הדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully