וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "מקלט הזוועות" בקצרין: אחד מהנערים שהואשמו נדקר והוכה בבית הסוהר

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 8:47

אחד הנערים שנאשם בכליאת שווא, דקירות וסחיטה באיומים של אישה בשנות ה-40 לחייה, הותקף בבית הסוהר אופק. אביו של הנער אמר לוואלה! כי למרות שבנו לא נחשד בעבירות מין, ולמרות שלא מיוחסות לו עבירות כאלו - הפרסומים על כך חשפו אותו לפגיעה על ידי עצורים אחרים

בוידאו: מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023/אלי אשכנזי

אחד הנערים מקצרין שנאשם בכליאת שווא, דקירות וסחיטה באיומים של אישה בשנות הארבעים לחייה, נדקר והוכה הבוקר (רביעי) בבית הסוהר אופק שבאבן יהודה, שם הוא מוחזק במעצר. אחרי שטופל בבית החולים, בשעות אחר הצהריים הוא הוחזר לבית הסוהר.

אביו של הנער אמר לוואלה! כי מהרגע הראשון בו נעצר בנו, הוא לא נחשד בעבירות מין, וכן, לא מיוחסות לו ולנאשם השני עבירות כאלו בכתב האישום. לדבריו של האב, בגלל הפרסומים הראשוניים על עבירות מין שבוצעו על ידי בנו לכאורה, הוא חשוף לפגיעה על ידי עצורים אחרים.

עוד האב טען כי שב"ס לא עדכן את המשפחה במצב בנו. "אנחנו חסרי אונים. זה נער, צריך להגן עליו ולמנוע פגיעה בו", אמר. לדבריו של האב, החשש מפגיעה בנער הפחידה אותו מההתחלה, ולכן השופט אישר לנאשם לקבל את הדף מהפרוטוקול שבו מצוין כי אינו נאשם בעבירת מין. עם המעבר לכלא אופק, הדף נלקח מידיו.

מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023. אלי אשכנזי, עיבוד תמונה
"מקלט הזוועות" בקצרין/עיבוד תמונה, אלי אשכנזי

אביו של הנאשם הוסיף: "המשפט רק התחיל, הבן שלי בשלב הזה רק נאשם ואנחנו נוכיח את חפותו. בכל מקרה, צריך להגן עליו. הוא בידי השב"ס, הם צריכים לשמור עליו. אנחנו עכשיו חסרי אונים. לא יודעים מה מצבו, מה שלומו, מאיזה פגיעות הוא סובל".

כמו כן, אביו של הנער הנאשם אמר שהוא מקווה שבנו יעבור במהרה אבחון של קצין מבחן, שימליץ על שחרורו למעצר בית תחת תנאים מגבילים.

עורך הדין פתחי פוקרא, המייצג את הנער מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר: "חששנו מפני פגיעה בו ולכן ביקשנו שיהיה בידיו הפרוטוקול שמבהיר כי לא מיוחסת לו עבירת מין. ציפינו שהוא יזכה להגנה ולצערי הוא נפגע. שב"ס אמור לשמור עליו".

מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023. אלי אשכנזי
המקלט בו, לפי החשד, אישה נאנסה ע"י שני נערים. קצרין/אלי אשכנזי

ביום ראשון, כתב אישום הוגש נגד שני הנערים שנעצרו בחשד לאונס האישה בקצרין - והם לא הואשמו בעבירות מין. אמנם, שני הקטינים כן הואשמו שכלאו את האישה בת ה-40 ואת בנה בן ה-16 במקלט, סחטו אותה ואף דקרו את השניים.

הנערים נעצרו לפני כשבועיים בעקבות תלונת האישה, על כך שהם כלאו אותה במקלט, איימו עליה שתשלם להם כסף ואף אנסו אותה, כך לטענת הקורבן. הנערים טענו כי מדובר בסכסוך כספי בינם לבין המתלוננת, אם חד-הורית, לאחר שלטענתם צבעו את ביתה והיא לא שילמה לא את מלוא התשלום לו התחייבה. במקביל לכתב האישום, מעצר הנערים הוארך עד 15 ביוני.

  • עוד באותו נושא:
  • קצרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully