וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ביטן עומד מאחורי פרסום הודעות מכפישות על מקורבו של נתניהו

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 21:07

חברת הסלולר שפרסמה את המסרונים נגד איקי כהן, ששימש כיועץ פוליטי לרה"מ, נאלצה לחשוף בהוראת בית המשפט כי חבר הכנסת מהליכוד הוא זה שהפיץ אותם. הרקע להודעות הוא ככל הנראה פעילותו של כהן, בשליחות נתניהו, נגד המועמדים שביטן הריץ בפריימריז. "מדליף לבן כספית"

עימות בין דוד ביטן למשה גפני בוועדת הכלכלה, 30 באפריל 2023/ערוץ הכנסת

חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד פרסם בחורף שעבר הודעות סמס מכפישות על איקי כהן, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הפצת המסרונים, לפיהן, בין היתר, כהן הדליף ידיעות לעיתונאי בן כספית, נעשתה בעקבות קרבות הפריימריז במפלגה, אז כהן פעל לכאורה בשליחות נתניהו נגד ביטן והמועמדים שהריץ במחוזות הארציים. כך פרסם הערב (שלישי) עמית סגל בחדשות 12.

בעקבות המסרונים האנונימיים שקיבלו פעילי ליכוד במהלך המו"מ הקואליציוני, פנה כהן לבית המשפט בדרישה שיורה לחברת הסלולר שהפיצה את ההודעות להורות מי עומד מאחוריהן. בשבוע שעבר התקבלה הבקשה, ותשובת החברה הייתה כי ביטן הוא שהזמין את ההודעות.

ח"כ דוד ביטן. יור ועדת הכלכלה. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
פעל נגד מקורבו של נתניהו. ביטן/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

בהודעות עצמן נכתב בין היתר: "איקי כהן, עד מתי תמשיך להדליף לבן כספית? עד מתי תמשיך להיות חפרפרת של גדעון סער בלשכת נתניהו? מעניין מתי בן כספית יתחיל לדווח על יאיר ושרה? לפני או אחרי שתקבל תפקיד".

יום לאחר פרסום על ח"כ טלי גוטליב, שלפי הנטען במסרונים הגיע מכהן, דיווח כספית כי כהן מועמד להיות מנכ"ל הכנסת. "האיוש של גדעון סער שהסתנן ללשכת נתניהו מתכוון לכבוש את הכנסת ומשם השמיים הם הגבול. בכנסת תהיה לו גישה למידע רגיש והכול יודלף לבן כספית. ביבי כל הסימנים לפניך, שלח אותו חזרה לחור ממנו יצא", נכתב במסרונים. בסופו של דבר, עזב כהן את לשכת נתניהו ולא קיבל את התפקיד.

ביטן, שבתקופה האחרונה יצא בחריפות נגד נתניהו, בין היתר ברקע התנהלותו סביב המהפכה המשפטית ויוקר המחיה, מסר בתגובה כי הנושא לא מוכר לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully