וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב שנכח בזירת רצח ההורים בנתניה - ניצל ואומץ

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 12:51

המשטרה הודיעה כי חייו של הכלב ששהה במקום בעת הרצח ונפצע - ניצלו, והוא אומץ על ידי בלש משטרה

הכלב שניצל מזירת הרצח בנתניה/דוברות המשטרה

המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי חייו של הכלב ששהה במקום בעת רצח זוג ההורים בנתניה ונפצע - ניצלו, והוא אומץ על ידי בלש משטרה.

במשטרה התגאו וסיפרו כי במהלך הטיפול בזירת הרצח, קצין הבילוש זיהה כתמי דם מאחד החדרים, וכשפתח את דלת החדר מצא במקום כלב המתבוסס בדמו. בהמשך, הכלב, מסוג רועה גרמני כבן שמונה חודשים, חולץ והובהל למרפאה הוטרינרית העירונית, שם קיבל טיפול מציל חיים ועבר כמה ניתוחים דחופים. לפי החשד, הכלב נדקר בצווארו ובבטנו על ידי החשוד ברצח.

אתמול, בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת נתניה הגיעו למרפאה העירונית ואימצו את הכלב, שהתאושש מהפציעה והתחזק מעט.

זירת רצח בנתניה. 12 במאי 2023. אורי סלע
זירת הרצח בנתניה/אורי סלע

הרצח אירע ביום שישי, 12 במאי, אז אותרו בדירתם שבנתניה, גבר ואישה בשנות ה-40 לחייהם, עם סימני דקירה. צוות מד"א שהוזעק למקום על ידי השכנים קבע את מותם בזירה - לאחר שנמצאו שרועים על הרצפה מחוסרי הכרה וללא סימני חיים.

בתחילה דווח כי מדובר ובאם ובנה, אך לאחר מכן התברר כי מדובר בזוג. שעות לאחר האירוע נעצר בנם של השניים, צעיר בשנות בן 23, בחשד שהיה מעורב ברצח. מצידו, הוא טען בחקירתו כי אביו רצח את אמו - והוא דקר אותו למוות כהגנה עצמית.

לגרסתו של פופוב, הוא זיהה את אביו דוקר את אמו, וניסה להציל אותה. בתגובה הוא לקח סכין לידו ודקר את האב. עם זאת, בזירה אותרה סכין אחת בלבד, בעוד לפי השתלשלות האירועים הזו היו מעורבות ברצח 2 סכינים. בעת שנעצר, על ידיו של פופוב היו חתכים, שלדבריו נוצרו מהמאבק עם אביו. הגרסה צפויה להיבדק גם ביחס לחוות הדעת הפסיכיאטרית לגבי כשירותו של פופוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully