וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: סיכלנו מתקפה גדולה של אוקראינה, מאות נהרגו

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 10:23

משרד ההגנה במוסקבה טען כי שישה גדודים אוקראיניים תקפו לאורך הגזרה בדונייצק, אך נהדפו. בקייב לא הגיבו בטענות, המגיעות לקראת תחילתה של מתקפת הנגד המתוכננת. "תהנו מהשקט", אמר שר ההגנה האוקראיני, כחלק מהמלחמה הפסיכולוגית נגד הקרמלין

בווידאו: שלוש הרוגות, בהן אם ובתה, במתקפה רוסית על קייב/רויטרס

רוסיה אמרה הלילה (שלישי) שכוחותיה סיכלו מתקפה אוקראינית גדולה לאורך החזית במחוז דונייצק שבמזרח אוקראינה, והרגו מאות חיילים אוקראינים. קייב לא הגיבה על הטענות של מוסקבה, ולא ברור אם אותה מתקפה היא תחילתה של מתקפת הנגד הגדולה שאותה מתכננת קייב כבר חודשים ארוכים.

משרד ההגנה של רוסיה אמר כי אוקראינה תקפה עם שישה גדודים משוריינים ושני גדודי טנקים בדרום מחוז דונייצק, אזור שמוסקבה העריכה שבו תנסה קייב לפצל את השטחים שבשליטתה.

"בבוקר 4 ביוני, האויב פתח במתקפה נרחבת בחמש גזרות של החזית בכיוון דרום דונייצק", נמסר בהודעת משרד ההגנה הלילה. "מטרת האויב הייתה לפרוץ את ההגנות שלנו בגזרה הפגיעה ביותר, לדעתו, בחזית", נכתב. "האויב לא השיג את משימותיו, והוא לא נחל הצלחה".

הצהרות שני הצדדים על ההתפתחויות בשדה הקרב קשות לאימות ולעתים קרובות הן התבררו כשגויות או מופרזות.

Armored vehicles are seen along a road near the Ukraine-Russia border, amid Russia's attack on Ukraine, in Kharkiv region, Ukraine, June 4, 2023. REUTERS/Viacheslav Ratynskyi. רויטרס
כלי רכב משוריינים אוקראיניים בחרקוב, אתמול/רויטרס

המטה הכללי של אוקראינה הסתפק בדיווח לקוני על 29 קרבות במחוזות דונייצק ולוהנסק שבמזרח המדינה. קייב מנהלת מלחמה פסיכולוגית נגד הקרמלין, ומפזרת רמזים שונים סביב תחילתה של מתקפת הנגד המתוכננת.

"תהנו מהשקט", כתב שר ההגנה שלה, אלכסיי רזניקוב, שציטט מילים מתוך השיר המפורסם של "דפש מוד". "מילים הן מאוד מיותרות, הן יכולות רק להזיק".

עוד בוואלה!

3 הרוגות, בהן אם ובתה, במתקפה רוסית על קייב: "לא פתחו להן את המקלט"

לכתבה המלאה

המלחמה באוקראינה - הכותרות האחרונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully