וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליקה: הניירות הבוערים עפו מידיה - וכילו מעל ל-10 דונם חורש

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 13:21

כתב אישום הוגש נגד אישה שהציתה בטעות שריפה שכילתה מעל ל-10 דונם של שדות פתוחים במבשרת ציון. זאת, לאחר שבדצמבר 2021, העלתה באש כמה מסמכים אישיים שהתעופפו מידיה וגרמו להתלקחות של צמחייה סמוכה. האש התפשטה לאורך הלילה, וגם גרמה נזק קל לחצר בית סמוך

שריפה סמוך ליישוב טל שחר. 2 ביוני 2023/דוברות כבאות והצלה

מפרקליטות מחוז דרום נמסר היום (ראשון) כי כתב אישום הוגש בבית המשפט המחוזי באילת נגד סיגלית ביטון, תושבת העיר בת 47, לאחר שהציתה בטעות שריפה שכילתה מעל ל-10 דונם של שדות פתוחים. זאת, לאחר שניסתה להעלות באש כמה מסמכים אישיים.

בדצמבר 2021, ביטון, שהתגוררה אז במבשרת ציון, הגיעה בשעות הערב המאוחרות לחורש הסמוך לביתה, על מנת לשרוף כמה מסמכים שברשותה. לאחר שהבעירה את הניירות, הם החלו להתעופף מידיה לעבר הצמחייה הסמוכה - וגרמו להתלקחותה. ניסיונותיה של ביטון להשתלט על השריפה לא נשאו פרי - האש רק התפשטה ולאורך הלילה כילתה את השדות הרחבים, וכן גרמה נזק קל לחצר בית סמוך.

כתב האישום, אותו הגיש עו"ד וואסים אבו עאמר, מייחס לביטון עבירה של גרימת שריפה ברשלנות.

שריפת חורש גדולה בסמוך לצומת סגולה, 22 במאי 2023. דוברות כב"ה
הניירות התעופפו מידיה והבעירו צמחייה סמוכה/דוברות כב"ה

בשישי, גל שריפות פרץ ברחבי הארץ, זאת בשל השרב הכבד ששרר. ברשות הכיבוי עדכנו כי פרצו כ-300 שריפות בשטחים פתוחים ברחבי הארץ. רק בתום כ-12 שעות של שריפות ברחבי הארץ - הוכרזה שליטה בכל השריפות בשטחים הפתוחים.

מוקדם יותר השבוע, לוחמי כיבוי והצלה חילצו תשעה גורי כלבים מתוך שריפת חורש סמוך לבית החולים אל הילאל בשכונת הר הזיתים בירושלים. הלוחמים שניסו לכבות את השריפה הגדולה שמעו יללות חלשות של כלבים שהגיעו מהשריפה, ואיתרו אותם כשהם לכודים באש בעשן, שניות לפני שהתקרבה אליהם השריפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully