וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליחידת החילוץ - קרא: כבאים חילצו 9 גורי כלבים בשריפה בירושלים

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 10:37

הלוחמים חילצו את הגורים מתוך שריפת חורש סמוך לבית החולים אל הילאל בשכונת הר הזיתים בבירה. תוך שניסו לכבות את השריפה, שמעו יללות חלשות של כלבים ואיתרו אותם כשהם לכודים באש בעשן, שניות לפני שהתקרבה אליהם השריפה. "אני שמח שהצלחנו למנוע מהם להישרף בחיים"

שריפות בכמה מוקדים בארץ בשל השרב הכבד, יער כרמיה. 27 במאי 2023/ללא

לוחמי כיבוי והצלה חילצו אתמול (שלישי) תשעה גורי כלבים מתוך שריפת חורש סמוך לבית החולים אל הילאל בשכונת הר הזיתים בירושלים. הלוחמים שניסו לכבות את השריפה הגדולה שמעו יללות חלשות של כלבים שהגיעו מהשריפה, ואיתרו אותם כשהם לכודים באש בעשן, שניות לפני שהתקרבה אליהם השריפה.

השריפה במקום סיכנה את בית החולים ובתי השכונה הסמוכים. "הוזנקנו לכיבוי שריפת חורש וקוצים בשכונת הר הזיתים", סיפר פדל עלאן מפקד בתחנת אגוז שפיקד על האירוע. "שריפה שסיכנה את בית החולים במקום ובתי השכונה. הגענו במהירות למקום, התפרסנו סביב השריפה, וביצענו פעולות כיבוי, שהצליחו לבלום את חזית האש כדי שלא תתקרב לבית החולים ולשכונה".

לוחמי האש חילצו תשעה גורי כלבים שנלכדו בשריפת חורש סמוך לבית החולים אל הילאל בשכונת הר הזיתים, ירושלים. דוברות כב"ה
לוחמי האש חילצו תשעה גורי כלבים שנלכדו בשריפת חורש סמוך לבית החולים אל הילאל בשכונת הר הזיתים, ירושלים/דוברות כב"ה

עלאן סיפר על פעולות החילוץ. "תוך פעולות הכיבוי, פנה אליי אחד מלוחמי האש, ואמר שהוא שומע קולות גורי כלבים מייללים. עקבנו אחרי היללות, וראינו כמה גורים לכודים בטבעת אש כשהם לבד, לאחר שככל הנראה האמא שלהם ברחה בגלל האש. לוחמי האש זינקו מיד ללהבות, חצו אותם, והגיעו אל הגורים הקטנים. מיד לאחר מכן, טיפלנו בגורים, נתנו להם לשתות, והעברנו אותם בהמשך לידי השירות הווטרינרי של עיריית ירושלים. אני שמח שהצלחנו להציל את חייהם של הגורים הקטנים, ולמנוע מהם להישרף בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully