וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח באום אל פחם: גבר כבן 30 נורה למוות ברחוב ראשי

עודכן לאחרונה: 2.6.2023 / 8:23

מוחמד ג'בארין נורה באחד מהרחובות הראשיים בעיר. גורמי הרפואה שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית חולים העמק בעפולה, כשהוא במצב אנוש ומבוצעות בו פעולות החייאה, שם מאוחר יותר, נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה, ארבעה חשודים נעצרו

בווידאו: ראש עריית אום אל פחם: אני חושש מאוד מהממשלה/מערכת וואלה!

מוחמד ג'בארין (מוחמד טראמיז אשרף ג'בארין), גבר בשנות ה-30 לחייו מאום אל-פחם נורה הערב (חמישי) למוות באחד מהרחובות הראשיים בעיר בערב בו שבעיר התקיימה הלווייה לנרצח משלשום ומסתמן כי מדובר בקרבן חף מפשע על רקע נקמת הדם. גורמי הרפואה שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית חולים העמק בעפולה, כשהוא במצב אנוש, מאוחר יותר, צוותי הרפואה בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו.

הארבעה לא נשאו עליהם תעודות, אבל החשד הוא שאחד מהם הוא בנו של המנוח שנקבר הערב, המבוקש שהיה דרוש לחקירה מאז סוף השבוע שעבר, בחשד שעמד מאחורי ניסיון ההתנקשות בילד בן ה-5. על פי החשד, בנו של המנוח שנקבר הערב יצא לנקום את רצח אביו, שבעצמו היה נקמה על ניסיון הרצח של הילד בן ה-5, בנו של עבריין, אירוע בו נפצעו הילד ושומר ראשו של הילד, צעיר כבן 28.

מוחמד ג'בארין שנורה למוות באום אל-פחם. 2 ביוני 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מוחמד ג'בארין. מדובר במקרה הרצח השני בעיר בתוך כ-50 שעות./תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמונות ממעצר החשודים ברצח באום אל-פחם, הערב. דוברות משטרת ישראל
תמונות ממעצר החשודים ברצח באום אל-פחם, הערב/דוברות משטרת ישראל

מדובר ברצח השני בעיר בתוך כ-50 שעות, שהתרחש ממש בעת שהתקיימה בעיר הלוויתו של הנרצח הקודם מאום אל-פחם, מוחמד עארף ג'או. לפי עמותת יוזמות אברהם, 87 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. לשם השוואה, בתקופה המקבילה בשנה שעברה, לפי העמותה, היו 33 קורבנות.

מעיריית אום אל-פחם נמסר בתגובה: "פחות מ-48 שעות חלפו מאז הריגתו של מוחמד עארף ג'או ז"ל. רצח שני אירע באום אל-פחם, בו נרצח הערב, חמישי, מוחמד אשרף טרמיז ג'בארין ז"ל באירוע ירי. עיריית אום אל-פחם אבלה את צעיריה המתים בתקריות פליליות שונות ומתחננת לאללה שיניע את המצפון החי בתוכנו ויעיר אותנו מרשלנותנו, וירחם אללה עלינו, ויעביר את המצב הזה שלנו לטוב יותר. וטוב יותר, כדי שנוכל לחיות בבטחה ובביטחון".

זירת הרצח באום אל-פחם, 30 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח באום אל-פחם, 30 במאי 2023/דוברות משטרת ישראל

ביום שלישי, גבר כבן 50 נורה למוות באום אל-פחם. צעירה שנסעה עמו, בת הזוג של בנו, נפצעה באורח בינוני ופונתה לבית החולים העמק בעפולה. לפי החשד, הרצח התבצע כנקמה על ירי בילד בן 5, בנו של עבריין מוכר, שנפצע ביום שישי בעת שהיה באירוע עם שומר הראש הצמוד שלו. בנו של הגבר שנרצח ביום שלישי מבוקש בחשד לירי לעבר הילד בן ה-5.

פרמדיק מד"א מוניב פאעור סיפר כי כשהגיע למקום, ראה את הגבר והאישה כשהם סובלים מפציעות ירי. "ביצענו בדיקות רפואיות, הגבר היה ללא סימני חיים ולא נותר אלא לקבוע את מותו", שחזר, "הענקנו טיפול רפואי לאישה שנפצעה באורח בינוני ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully