וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ביידן נפל בטקס האקדמיה של חיל האוויר האמריקני | תיעוד

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 22:37

הנשיא בן ה-80 מעד, ככל הנראה על שק חול, ונפל על הבמה, לאחר שלחץ את ידו של אחד המצטיינים. הוא התאושש במהירות, הנוכחים מיהרו לסייע לו לקום. קודם לכן נאם ביידן, שמתכוון לרוץ גם בבחירות הבאות

הנשיא ביידן נפל בטקס האקדמיה של חיל האוויר האמריקני/מתוך תיעוד שעלה ברשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן בן ה-80, מעד הערב (חמישי) במהלך טקס של אקדמיית חיל האוויר האמריקנית. הוא התאושש במהירות וקם על רגליו בסיוע של שלושה מהנוכחים.

בתיעוד האירוע הוא נראה נופל לאחר שלחץ את ידו לאחד המצטיינים. מיד לאחר מכן כמה נוכחים סייעו לו לעמוד, והוא הצביע על הרצפה, על הדבר שגרם לו למעוד. על פי דוברות הבית הלבן, הוא מעד ככל הנראה על שק חול שהיה על הבמה.

הנשיא ביידן נפל בטקס האקדמיה של חיל האוויר האמריקני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רגעי בהלה. הנפילה של ביידן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני כחודש, אמר הנשיא ביידן, שהכריז לאחרונה על כוונתו לרוץ גם בבחירות הבאות, כי "אני מבין שגיל הוא סוגיה רלוונטית. זה מה שנמצא לכולם במוח. הם אומרים שאני קשיש, אני אומר שאני חכם".

בשנה האחרונה עלו בארצות הברית תהיות לגבי בריאותו של ביידן, בשל גילו המתקדם ושורת התבטאויות מביכות. בין היתר, הוא בירך את "הנשיאה האריס" לכבוד יום הולדתה ושאל במהלך כנס איפה נמצאץ חברת קונגרס - כחודשיים אחרי שנהרגה בתאונת דרכים. ביידן הודה אז למארגני הכנס ושאל, "ג'קי, את פה? איפה ג'קי?", בהתייחסו לחברת הקונגרס ג'קי ולורסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully