וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא ביידן ברך את "הנשיאה האריס" לכבוד יום הולדתה

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 9:34

"יום הולדת שמח לנשיאה נהדרת, אנחנו יודעים שאמא שלך תמיד איתך", אמר ביידן שציין את יום הולדתה של האריס ב-20 באוקטובר. בינואר 2021, ביידן התייחס ל"נשיאה האריס" כשדיבר על זכויות בוחרים. הוא כינה אותה כך גם במרץ 2021

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן איחל אתמול (שני) לסגניתו קמלה האריס יום הולדת שמח, וכינה אותה "נשיאה נהדרת" בטעות או מתוך התלוצצות.

"יום הולדת שמח לנשיאה נהדרת, אנחנו יודעים שאמא שלך תמיד איתך", אמר ביידן שציין את יום הולדתה של האריס ב-20 באוקטובר. ההערה נאמרה במהלך אירוע לציון פסטיבל דיוואלי ההינדי בבית הלבן. הנשיא גם התלוצץ כי האריס חגגה 30 - סגנית הנשיא בת 58. הבית הלבן אמר בתגובה כי האריס פשוט נמצאת במחשבותיו של הנשיא.

ברחבי הודו חוגגים במשך חמישה ימים באוקטובר או בנובמבר, את החזרה מהגלות של האל ההינדי "רמא" (Rama) וניצחון כוחות הטוב על כוחות הרוע.

ג'ו ביידן קמלה האריס אנשי השנה מגזין טיים. מגזין טיים, צילום מסך
ג'ו ביידן וסגניתו קמלה האריס/צילום מסך, מגזין טיים

הטעות המביכה מצטרפת לשורה של טעויות של הנשיא. בכנס שנערך בספטמבר, ביידן חיפש אחר חברת קונגרס ושאל בקול איפה היא נמצאת - כחודשיים אחרי שהיא נהרגה בתאונת דרכים. ביידן הודה למארגני הכנס ואז שאל, "ג'קי, את פה? איפה ג'קי?", בהתייחסו לחברת הקונגרס ג'קי ולורסקי.

בינואר 2021, ביידן התייחס ל"נשיאה האריס" כשדיבר על זכויות בוחרים. הוא כינה אותה כך גם במרץ 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully