וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט פלסטיני ואביו נפצעו קשה בבנימין מירי צה"ל - שכוון לעבר מחבלים

עודכן לאחרונה: 2.6.2023 / 7:34

לוחמים פתחו באש לעבר מחבלים שירו על היישוב חלמיש, אך פגעו ברכב של פלסטינים שנסעו בכביש. מאבק על חיי הפעוט, אביו פונה לבי"ח ברמאללה. תחילה טענו בצה"ל כי הכוחות כלל לא ירו, אך בהמשך התברר שהם אחראים לפגיעה. דו"צ: מצרים על פגיעה בבלתי מעורבים, האירוע מתוחק

בוידאו: פעוט פלסטיני ואביו נפצעו מירי סמוך לנבי סאלח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פעוט פלסטיני בן שלוש ואביו, הית'ם אל תמימי, נפצעו הערב (חמישי) קשה בבנימין, ככל הנראה מירי של לוחמי צה''ל, שכוון לעבר מחבלים. מחקירת האירוע עולה כי הכוחות ניסו לירות לעבר מחבלים שפתחו באש לעבר היישוב חלמיש.

צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בפעוט פעולות החייאה, הצליח להחזיר לו את הדופק, והוא פונה במסוק לבית החולים תל השומר, שם נלחמים על חייו. הסהר האדום פינה את האב לבית חולים ברמאללה.

מדובר צה"ל נמסר כי בוצע ירי לעבר הפילבוקס הסמוך. תחילה, גורמים בצבא טענו כי הלוחמים לא השיבו באש לעבר המחבלים, כך שהפצועים נפגעו מאש הפלסטינים. אולם בהמשך, התברר כי החיילים השיבו בירי, והם אלו שפגעו באב ובבנו הפעוט, ובצה"ל פתחו בתחקיר האירוע. במושבים האחוריים שברכב ישבו בני משפחה נוספים, שלא נפגעו באירוע.

ירי בוצע לעבר עמדה צבאית בבנימין; פעוט פלסטיני נפצע קשה. 1 ביוני 2023. צילום: שגב סגל/TPS, אתר רשמי
נפצעו מירי מחבלים? זירת האירוע סמוך לחלמיש/אתר רשמי, צילום: שגב סגל/TPS
ירי בוצע לעבר עמדה צבאית בבנימין; פעוט פלסטיני נפצע קשה. 1 ביוני 2023. מדברים תקשורת, אתר רשמי
הרכב שנפגע מירי/אתר רשמי, מדברים תקשורת
מוחמד והיית'ם תמימי, פעוט פלסטיני ואביו נפצעו קשה בבנימין מירי צה"ל - 2 ביוני 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הפעוט והאב שנפצעו בירי הערב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"תושבים ביישוב שמעו את קולות הירי ודיווחו על האירוע, ואני הוזנקתי למקום ע"י מוקד מד"א", סיפר גדי אמיתון. "הגענו לכיכר הכניסה המזרחית של היישוב וראינו את הגבר והתינוק שוכבים על המדרכה כשהם סובלים מפצעי ירי בגופם. יחד עם כוח רפואה צבאי שהגיע למקום נלחמנו על חייו של התינוק עד שלבו חזר לפעום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully