וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכתה בתואר "מורת השנה" - ואז נעצרה בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמיד בן 16

7.6.2023 / 0:11

מחנכת בתיכון בקליפורניה שנבחרה ל"מורת השנה של בית הספר" בשנת 2017 נעצרה בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמיד שלה בן ה-16

המורה המצטיינת נחשדת בקיום יחסי מין עם תלמיד/@firstthemnewstiktok

טרייסי וונדרהולץ בת ה-38, מורה למתמטיקה ומחנכת בבית הספר התיכון יוקאיפה שבדרום קליפורניה, נעצרה בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמיד שלה בן ה-16, כך דיווחה המשטרה.

בחמישי שעבר המורה נעצרה בחשד לאונס קטין, לאחר שבוצעה חקירה בעקבות האשמות שקיימה יחסי מין עם נער מתחת לגיל ההסכמה, כך נמסר ממחלקת השריף של מחוז סן ברנרדינו. מהמחלקה לא נמסר מתי או היכן השניים קיימו יחסי מין. הקורבן תואר כתלמיד תיכון בן 16, אם כי לא ברור אם הוא עדיין לומד שם.

וונדרהולץ הועברה למרכז המעצר המרכזי בסן ברנרדינו, כשסכום הערבות שלה עומד על 30,000 דולר.

המורה מקליפורניה, טרייסי וונדרהולץ, נעצרה בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמיד בן 16. Yucaipa High School, צילום מסך
המורה מקליפורניה, טרייסי וונדרהולץ, נעצרה בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמיד בן 16/צילום מסך, Yucaipa High School

"החוקרים וראשי בית הספר של יוקאיפה קלימסה עבדו בשיתוף פעולה כדי להבטיח שחקירה יסודית בעניין זה תושלם בהצלחה", נאמר בהצהרה של מחלקת השריף. הבלשים בוחנים את האפשרות שייתכנו גם קורבנות נוספים בתיק ופרסמו את תמונתה של וונדרהולץ בתקווה שיחשפו עוד. מחלקת השריף ביקשה מכל מי שיש לו מידע נוסף בנוגע למקרה לפנות אליה.

מחוז בית הספר של יוקאיפה קלימסה הוציא הצהרה רשמית בשישי: "בטיחותם ורווחתם של התלמידים שלנו הם בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו מתייחסים להאשמות הללו ברצינות רבה. תינקט פעולה מיידית נגד הצדדים הפוגעים, כמו גם נגד כל אדם אחר שידע על האשמות ושאולי לא פעל. ברצוננו להבטיח לכם שאם המחוז יקבל האשמות עתידיות נגד אחד מעובדיו או כל אדם הקשור אליו, האשמות כאלה ידווחו מיידית לרשויות אכיפת החוק. על כל אנשי המחוז לשתף פעולה".

הצצה לשיעור שהעבירה טרייסי:

פעם שלישית באותו בית ספר

יוקאיפה, הממוקמת 16 ק"מ מזרחית לסן ברנרדינו, במחוז סן ברנרדינו, היא עיירה שמרנית מאוד, אולם ב-Dailymail דיווחו כי מדובר במקרה השלישי מסוגו שאירע בבית הספר תוך פחות מעשר שנים. באחד המקרים, ב-2015, מורה ניהלה מערכת יחסים מינית עם תלמיד - בזמן שהוא יצא עם בתה.

סרטון משיעור של טרייסי וונדרהולץ שנעצרה בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמיד בן 16. YouTube/YHS Tbirds, צילום מסך
מתוך סרטון משיעור של טרייסי וונדרהולץ/צילום מסך, YouTube/YHS Tbirds

וונדרהולץ זכתה ב-2017 בתואר "מורת השנה" של בית הספר, על פי דיווחים מקומיים. מנהלת בית הספר כתבה בזמנו "כמה מילים על המחנכת שרבים כל כך רוצים להיות כמותה". היא הוסיפה: "היא המורה הנחמדה שממנה אנו מקווים שילדינו יצמחו. המחנכת השואפת לאתגר את כל תלמידיה, משיעורי ההתערבות שלה ועד לשיעורי ההצטיינות שלה".

לפי פוסט בעמוד הפייסבוק של התיכון, וונדרהולץ, נשואה ואמא לשני ילדים, התקבלה לעבודה בבית הספר ב-2013. לבעלה, ג'סטין, היא נישאה ב-2007. בפוסט שנמחק מאז, בית הספר כתב שהוא "מציע תוכנית לימודים קפדנית במתמטיקה ודאגה עמוקה לתלמידים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully