וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפיפיור "סבל מחום" - ודילג על קבלת קהל בוותיקן

27.5.2023 / 1:11

הוותיקן לא מסר פרטים נוספים על מצבו של פרנציסקוס, שביטל את פגישותיו אתמול "מאחר שסבל מחום". עם זאת, האירועים המתוכננים לו בשבועות הקרובים עתידים להתקיים כסדרם ובאוגוסט הוא אמור לערוך ביקור רשמי בפורטוגל

בווידאו: האפיפיור פרנציסקוס השתחרר מבית החולים ברומא/רויטרס

האפיפיור פרנציסקוס לא קיבל אתמול (שישי) מבקרים "עקב מצבו הבריאותי" - כך אמר דובר הוותיקן בתשובה לשאלה מדוע לא נרשמה אף פגישה בלוח הזמנים היומי שלו. הוא ציין שהאפיפיור בן ה-86 סובל מחום, אך לא סיפק פרטים נוספים על בריאותו, ולא הבהיר אם יוכל לקבל אורחים גם בימים הקרובים.

עם זאת, האירועים המתוכננים לאפיפיור בשבועות הקרובים עתידים להתקיים כסדרם. מחר, הוא אמור לעמוד בראש טקס מיסה לציון חג השבועות בכיכר פטרוס הקדוש, וביום שני לקבל את פניו של נשיא איטליה סרג'יו מטרלה בוותיקן. נוסף לזאת, מוקדם יותר השבוע נודע כי פרנציסקוס צפוי לטוס לביקור רשמי בפורטוגל בתחילת חודש אוגוסט. שם הוא ישתתף ביום הנוער העולמי ויבקר במקדש בעיר פאטימה, בה נטען כי התגלתה מחדש דמותה של מריה הקדושה לעיני שלושה ילדים לפני כמאה שנים.

האפיפיור פרנציסקוס בתפילת הפסחא המסורתית בוותיקן, 9 באפריל 2023. רויטרס
לא הפעם הראשונה שהוא נאלץ לבטל אירועים בהשתתפותו עקב מצבו הבריאותי. האפיפיור/רויטרס

זאת לא הפעם הראשונה שהאפיפיור פרנציסקוס נאלץ לבטל אירועים בהשתתפותו, לפעמים גם ברגע האחרון, עקב הרעה במצבו הבריאותי. בסוף מרץ, הוא אושפז במשך חמישה ימים בבית חולים ברומא לאחר שסבל מדלקת בכלי הנשימה, אך החלים במהירות ואף הספיק לבקר במשך שלושה ימים ההונגריה חודש לאחר מכן.

האפיפיור פרנציסקוס, שנכנס לתפקידו לפני 10 שנים, איבד חלק מריאתו בניתוח שעבר בצעירותו במולדתו ארגנטינה. בשנת 2021, הוא אושפז לראשונה בתפקיד, כשעבר ניתוח להסרת חלק מהמעי הגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully